Betrouwbaar leverancier?

1
Ik heb een leverancier gevonden op 't web, maar ik wil weten of deze leverancier originele boots verkoopt. Het gaat om het merk UGG. Wie kan mij hiermee helpen?

Re: Betrouwbaar leverancier?

2
Hoi, waarom ze niet zelf bellen en/of een bestelling bij ze plaatsen? En misschien de naam bij je bericht zetten zodat we een antwoord zouden kunnen geven..misschien kennen we deze leverancier wel maar weet niet precies welke jij bedoeld.
BEN
www.vloerenoutletstore.nl. Vloeren en alles voor uw vloeren.

Re: Betrouwbaar leverancier?

3
Ben04 schreef:Hoi, waarom ze niet zelf bellen en/of een bestelling bij ze plaatsen? En misschien de naam bij je bericht zetten zodat we een antwoord zouden kunnen geven..misschien kennen we deze leverancier wel maar weet niet precies welke jij bedoeld.
BEN
Van Deckers Corporation. Een leverancier zal niet zo makkelijk ontkennen dat hen look a like spullen verkopen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.