Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
amyLo

doorverkoop licentienummer?

09 februari 2021

Hallo allemaal,

Ik heb een groothandel in Amerika gevonden waar ik graag zou willen inkopen.
Maar om een account te maken heb ik een doorverkoop licentienummer nodig,
maar ik kan niet zo goed vinden waar ik dat kan aanvragen ?
Weet iemand hier misschien iets meer over?


gr amy
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: doorverkoop licentienummer?

09 februari 2021

Ik heb een groothandel in Amerika gevonden waar ik graag zou willen inkopen. Maar om een account te maken heb ik een doorverkoop licentienummer nodig,
maar ik kan niet zo goed vinden waar ik dat kan aanvragen? Weet iemand hier misschien iets meer over?
Hoi Amy,

Ik heb geen idee waar je het over hebt. Bedoel je niet gewoon je KvK-nummer of BTW (VAT) nummer? Kan het een vertaaldingetje zijn? Of weet je zeker dat je bij een groothandel zit en niet bij een distributeur die alleen aan groothandels mag leveren?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: doorverkoop licentienummer?

09 februari 2021

Heb je wat meer info over de groothandel en de producten?
Ik vermoed namelijk dat de producten onderhevig zijn aan een licentie en dat je bij een licensor moet aankloppen om gemachtigd te worden om die producten door te verkopen.
 
amyLo

Re: doorverkoop licentienummer?

15 februari 2021

Ik heb een groothandel in Amerika gevonden waar ik graag zou willen inkopen. Maar om een account te maken heb ik een doorverkoop licentienummer nodig,
maar ik kan niet zo goed vinden waar ik dat kan aanvragen? Weet iemand hier misschien iets meer over?
Hoi Amy,

Ik heb geen idee waar je het over hebt. Bedoel je niet gewoon je KvK-nummer of BTW (VAT) nummer? Kan het een vertaaldingetje zijn? Of weet je zeker dat je bij een groothandel zit en niet bij een distributeur die alleen aan groothandels mag leveren?

Hoi Dirk jan,
Ja  er staat Wholesale Application, en dan staat er o.a  Resale License Number (Not EIN number)
en dit is dus verplicht. Is het dan toch KVK of BTW nummer, ik had het vertaald bij google 
translate  vandaar.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
amyLo

Re: doorverkoop licentienummer?

15 februari 2021

Heb je wat meer info over de groothandel en de producten?
Ik vermoed namelijk dat de producten onderhevig zijn aan een licentie en dat je bij een licensor moet aankloppen om gemachtigd te worden om die producten door te verkopen.
Het zijn edelstenen.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: doorverkoop licentienummer?

18 februari 2021

Kun je ze een mailtje sturen en vragen waar je zo'n nummer kunt aanvragen?