Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Lisa1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 maart 2021

Groothandel / Fabriek / Leverancier gezocht (tegen betaling)

28 maart 2021

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar iemand die (tegen betaling) van een aantal webshops de groothandel, leverancier, fabriek kan achterhalen. Ik ben bekend met de standaard groothandels in Amsterdam, Duitsland etc. Ik verwacht dat zij het met name uit Turkije en/of Italië halen. Het gaat om fashion producten zoals dameskleding, tassen, sjaals etc. 
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Groothandel / Fabriek / Leverancier gezocht (tegen betaling)

13 april 2021

Leuke vraag. Helaas kan ik je waarschijnlijk niet helpen al helpt soms een image reverse search.

You can do this in Google, but also through websites like Tineye or Yandex (in our opinion, the last one is very underrated and unknown when it comes to reverse image searches!). In the results, you might end up with a seller page on Alibaba, which you can contact immediately to check if they want to sell to you!

Bron: Ecommerce News
 
AsadYousaf
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 augustus 2014

Re: Groothandel / Fabriek / Leverancier gezocht (tegen betaling)

09 maart 2022

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar iemand die (tegen betaling) van een aantal webshops de groothandel, leverancier, fabriek kan achterhalen. Ik ben bekend met de standaard groothandels in Amsterdam, Duitsland etc. Ik verwacht dat zij het met name uit Turkije en/of Italië halen. Het gaat om fashion producten zoals dameskleding, tassen, sjaals etc. 
Hoi Lisa,
Je kunt mij een bericht sturen, no cure no pay!
 
Amel
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 februari 2021
Contacteer:

Re: Groothandel / Fabriek / Leverancier gezocht (tegen betaling)

05 juni 2022

Misschien kun je het via grote B2bplatformen vinden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht