Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Arriyan
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 april 2021

Verkoop Partner gezocht, no cure no pay

13 april 2021

Hi iedereen,
Wij hebben een exclusief distributiecontract geldend voor Nederland en België voor een heel bijzonder product. Het gaat om een mondmasker met een gepatenteerde technologie dat al erg goed wordt verkocht in andere landen en wij mogen dat nu dus in Nederland op de markt brengen. Wij willen graag de verkopen boosten door verkoop partners met een al goed lopende webshop in te schakelen en willen hierbij een "no cure, no pay" afspraak maken, zo lopen onze partners geen risico op een voorraad die ze niet kwijt kunnen.
Ik hoor het graag als jullie geïnteresseerd zijn in een samenwerking! Voor meer informatie kunt u onze website bezoeken, www.sne-hp.nl.
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Verkoop Partner gezocht, no cure no pay

14 april 2021

Ik vraag mij af of de reclame code commissie en de NVWA dit wel goedkeurt?

Ik heb de documenten doorgelezen op de website, maar ik zie nergens staan, dat het virus wordt gedood? Wel dat het virus weg gaat of niet overdraagbaar is na x uur / x dagen. Of na 10 keer wassen op 40 graden. Als ik dit product koop, verwacht ik dat als ik langs iemand loopt die keertje niest of in mijn gezicht hoest, het virus bij impact op het masker al gedood wordt. Maar uit de test resultaten blijken hele andere resultaten.

Ben je hier van op de hoogte? Dit soort beweringen kunnen flink afgestraft worden namelijk door de Reclame Code Commissie.
https://www.reclamecode.nl/nrc/

Als webwinkelier zou ik mijn vingers hier niet aan durven branden.

//edit: De onderbouwing:
Even als voorbeeld de volgende beweringen:
https://sne-hp.nl/wp-content/uploads/20 ... 9x1024.png

"Kills 99.99% of viruses on contact"

In het eerste document dat je aanbied van de University of Berlin, staat dat er na 30 minuten nog 94,38% van het virus aanwezig is op zijn best. Dat is geen 99,99% bij contact.