Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Hip en Chic
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2021

Leverancier kleding voor een maatje meer

07 mei 2021

Hallo,
Ik ben op zoek naar groothandels met kleding voor een maatje meer. Ik ben zelf al op zoek gegaan op internet maar kom steeds op dezelfde winkels uit maar dat zijn dan al vaak boetieks.
Wie kan mij helpen aan adresjes in Italië van groothandelaars ? 
Ik dank jullie van ganser harte voor jullie medewerking.
Groetjes,
Hip en Chic
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Leverancier kleding voor een maatje meer

07 mei 2021

Vertaal wat je wilt zoeken in het italiaans en zet tevens in de zoekopdracht  site:.it
Dan krijg je italiaanse site met jouw zoekopdracht. Zoals bijv https://www.ladyxl.it/
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Leverancier kleding voor een maatje meer

11 mei 2021

Voor specifiek Italië zou ik het niet weten, maar soms heeft Salehoo.com leuke groothandels uit het buitenland. Je kunt selecteren op regio en sector dus als je kiest voor kleding en Italië kun je op die manier wel wat vinden uiteindelijk?
 
gamze_gulec@live.nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2021

Re: Leverancier kleding voor een maatje meer

27 mei 2021

Hoi, ik heb veel samenwerkingsbanden in Turkije, onder andere ook met ateliers. Misschien dat ik iets voor je kan betekenen? 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
verpakking82
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 maart 2022
Contacteer:

Re: Leverancier kleding voor een maatje meer

04 maart 2022

Hallo, tegenwoordig zijn er ook veel goeie leveranciers in Polen. Misschien in de prijs niet zo laag als uit China, maar je krijgt er goeie kwaliteit voor terug, vaak een uniek design en natuurlijk de kortere transportweg/tijd.
 
BoecNL
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 februari 2022

Re: Leverancier kleding voor een maatje meer

07 maart 2022

Groothandels zitten ook gewoon in Nederland. Denk aan worldfashioncentre.nl. Pasje is wel nodig, KvK met fashion-SbI is hiervoor vereist. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht