Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Coco
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 september 2008

Producten webwinkel

04 september 2008

Hoi,
Ik moet een profielwerkstuk maken over een eigen bedrijf opzetten.
Nu heb ik gekozen voor een webwinkel, maar ik weet eigenlijk niet echt wat voor product ik wil gaan verkopen. Ik had wel gedacht aan schoenen, tassen, riemen, kleding enz. Maar dat is allemaal niet zo origineel.
Nu is mijn vraag of iemand een origineel idee heeft voor producten die ik in mijn webwinkel kan gaan verkopen.
 
Clair
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 september 2008
Locatie: Almere

07 september 2008

Je hoeft toch niet perse producten te verkopen?
Je kan ook een dienst verlenen,bv consultancy.
 
Coco
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 september 2008

08 september 2008

Nee, klopt, maar ik wil wel graag producten gaan verkopen..
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

08 september 2008

Hi Coco,

het belangrijkste van ondernemen of het nu een webwinkel is, fysieke winkel, dienstverlening of wat dan ook.

Als jij in een product gelooft en in de marketing van dat product op je eigen manier. Dan lukt het je ook om dat product aan te bieden.

Er bestaan bedrijven die een bepaald product al heel lang aanbieden, tot er iemand komt die het op een net iets andere manier in de markt zet en erg heel veel succes mee heeft.

Ik zou zeggen, kies een product wat dich bij je staat. En bedenk een creatieve manier om dat product aan te bieden op jou webwinkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
mpvisser
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 maart 2009
Locatie: ridderkerk
Contacteer:

producten webshop

20 maart 2009

Hi Coco,

Wat wellicht handig is is opzoek gaan naar een product waarmee je een binding heb, electronische producten, tassen, make up,just name it.
Daar een paar artikelen uitzoeken(hoe het overzichtelijk) en dan kiezen op marge rijke producten om goed te kunnen concureren(je bent niet de enige met een webshop) en er ook nog iets aan kunnen overhouden om weer te kunnen investeren in de shop
Kijk eens op http://www.gizmos.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht