Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Gadgets inkopen

12 maart 2011

Hallo, ik begin binnenkort met mijn webshop waar je gadgets kan kopen. Ik heb dan natuurlijk ook een groothandel nodig. Ik ben nou niet zo superrijk, en heb geen idee over de klandizie want ik begin maar net. Dus grote aantallen inkopen is te risicovol. Is het zinvol om losse gadgets in te kopen, want de winst zal dan niet om over naar huis te schrijven zijn neem ik aan. Hoe raden jullie mij aan om te beginnen met een klein budget en hoeveel producten zal ik bijv in mijn winkel zetten? Alvast bedankt.
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: Gadgets inkopen

12 maart 2011

Zinloos om ermee te beginnen, zonder geld en de markt is overvol zie megagadgets.nl en zo nog 150 anderen.
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Gadgets inkopen

12 maart 2011

Heb je dan een idee welk mainstream product ik zou kunnen verkopen (waar nog weinig online concurrentie mee is)?
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: Gadgets inkopen

12 maart 2011

Heb je dan een idee welk mainstream product ik zou kunnen verkopen (waar nog weinig online concurrentie mee is)?
Geen gok ik, ga je richten op een niche markt. Dat is even zweten om te bedenken, maar succesvoller.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Jaap
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 februari 2010

Re: Gadgets inkopen

12 maart 2011

Ik hoorde dat Apple leuke gadgets heeft.
Heb je dan een idee welk mainstream product ik zou kunnen verkopen (waar nog weinig online concurrentie mee is)?
Ik denk dat de gene die dit weet het vast niet zal vertellen, maar fijn voor zich zelf zal houden :wink:
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Gadgets inkopen

12 maart 2011

Maar al die nieuwe gadgetshops proberen toch allemaal te concurreren, dus de hoeveelheid van webshops die hetzelfde product verkoopt zegt niet zo veel
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht