Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Borias
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 maart 2011
Contacteer:

Leveranciers

15 maart 2011

Goedemiddag.

Ik wil gaan beginnen met een webshop maar wil/ben eerst bezig met een klein marktonderzoek etc. maar nu heb ik al lopen zoeken op google voor een c.q. wat uitgebreide leveranciers die diverse dingen aanbieden.. maar ik kan jammer genoeg niet echt iets vinden!

nu kwam ik toevallig op dit forum terecht! en dacht van he waarom vraag niet wat tips aan al wat ervaren webwinkel beheerders ? dus bij deze!

bij welke leveranciers bestellen jullie meestal je (grote?) goedkope partijen? om er zelf ook nog wat leuks aan te verdienen?

ik hoor het graag van jullie :)

vriendelijke groet!
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Levraciers

15 maart 2011

Hangt er nogal van af. Pallets vol oogkleppen kopen we in bij de ene leverancier, kleinere kisten met biertjes bij een andere partij.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Leveranciers

15 maart 2011

BVA heeft mooie LCD TV's van ITs in de veiling staan.
 
Borias
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 maart 2011
Contacteer:

Re: Leveranciers

15 maart 2011

Uhm nou het gaat om kleine dingetjes zoals bijvoorbeeld sleutelhangers, diverse pennen soorten etc.. niet boven de 100 a 200 euro verkoop (momenteel dan;-)) ik wil klein beginnen heb niet te etentie om pats boem voor honderden euro's inkopen te doen! ;-)

Misschien dat ik zo wat duidelijker ben?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Leveranciers

15 maart 2011

Als je alleen links en rechts wat partijtjes in wil kopen kun je je beter bij de verkoop bezighouden met marktplaats ofzo.
 
Borias
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 maart 2011
Contacteer:

Re: Leveranciers

15 maart 2011

Als je alleen links en rechts wat partijtjes in wil kopen kun je je beter bij de verkoop bezighouden met marktplaats ofzo.
Om mee te beginnen ;) of heb jij het in een keer groot aangepakt? gelijk een stuk of 1000 stuks ingekocht i.p.v. een kleine 50 tal art van hetzelfde product?

tips zijn welkom hoor! :)
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Leveranciers

15 maart 2011

Bedenk eerst eens waar vraag naar is voordat je uberhaupt iets in gaat kopen. Niemand zit te wachten op pennen of sleutelhangers..
Doe een marktonderzoek en vindt daarmee uit wat je aan zou kunnen gaan bieden.
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Leveranciers

15 maart 2011

Om mee te beginnen ;) of heb jij het in een keer groot aangepakt? gelijk een stuk of 1000 stuks ingekocht i.p.v. een kleine 50 tal art van hetzelfde product?

tips zijn welkom hoor! :)
Als ik 1000 stuks in zou kopen dan ben ik wel wat verder dan 100 a 200 euro. Dan kan ik namelijk ook een BMW 523i inkopen... :lol:

Eerst maar dat marktonderzoek afmaken (niet onder vrienden en familie) en weten wat je wilt verkopen en of dat verkoopbaar is.
 
Borias
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 maart 2011
Contacteer:

Re: Leveranciers

15 maart 2011

haha..

maar even weer serieus.. ik ben er al bijna over uit van wat ik wil gaan verkopen alleen dan wil ik wel weten waar ik het een beetje kan inkopen etc... en misschien kom ik bij diezelfde levrancier ook nog dingen tegen van he dat is ook wel leuk om te proberen te verkopen?! ;-)

vnadaar dat ik dit topic ook heb geopend. met de vraag of iemand levraciers weet die diverse dingen aan bied.. van bijvorbeeld sleutelhangers tot pennen tot .... ??
 
Ruudd
Berichten: 211
Lid geworden op: 13 januari 2011
Locatie: Omg. Utrecht
Contacteer:

Re: Leveranciers

15 maart 2011

haha..

maar even weer serieus.. ik ben er al bijna over uit van wat ik wil gaan verkopen alleen dan wil ik wel weten waar ik het een beetje kan inkopen etc... en misschien kom ik bij diezelfde levrancier ook nog dingen tegen van he dat is ook wel leuk om te proberen te verkopen?! ;-)

vnadaar dat ik dit topic ook heb geopend. met de vraag of iemand levraciers weet die diverse dingen aan bied.. van bijvorbeeld sleutelhangers tot pennen tot .... ??
Check het aangeboden deel van dit fora eens. Daar bieden soms leveranciers zich aan.
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Leveranciers

15 maart 2011

Borias, als je er al ongeveer uit bent dan moet je ons wel ook laten weten wat dat allemaal is. Anders kunnen we er niets mee. Er zijn 10000 leveranciers en 100000den producten van van alles en nog wat.

Doe maar pennen... Tja er zijn al honderden merken pennen bijvoorbeeld. Veel te vaag allemaal.
 
Borias
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 maart 2011
Contacteer:

Re: Leveranciers

15 maart 2011

@ Ruuud tnx voor je antwoord ! daar heb ik wat aan ;)

en @ Meesleepbeest

markerpenen?, bierfiltjes van het merk hertog jan of Heineken,, diverse bier glazen denk aan hertog jan, heineken, Jupiler,, en misschien iets van gadgets maar dat wil ik gewoon nog over nadenken.

hopelijk kun je me nu wel goed helpen, :)?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Leveranciers

15 maart 2011

Borias, denk eens goed na over wat er zoal al aangeboden wordt. Markerpennen (ik neem aan dat je dat bedoelt..) worden voor een paar cent aangeboden bij de Action. Waarom wil je dat online gaan verkopen?
Alle biermerken hebben een eigen fanshop op hun site staan. Wat zou jij daar aan toe gaan voegen met jouw shop? Denk je dat de biermerken zelf hier aan mee gaan werken? Als je dat niet weet, waarom heb je dan nog geen contact opgenomen met de biermerken?

Ga voor jezelf eerst eens grondig uitzoeken wat er moet gebeuren om een webwinkel te starten, wat je wilt verkopen en waarom.
Dit topic gaat verder nergens heen en gaat daarom op slot om de kwaliteit van dit forum te waarborgen.

Niet eens met mijn beslissing? Stuur dan even een PB met je betoog
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht