Playmobil Groothandel

1
Hallo allemaal, weet iemand een goede groothandel voor playmobil? Is het ook mogelijk direct van playmobil af te kopen, zo ja heeft iemand dan een adres?

Ik heb al uren gegoogled en ik heb wel een paar groothandels gevonden maar vraag me af of je niet direct van Playmobil af kan kopen.

Alvast bedankt!

Re: Playmobil Groothandel

2
Zo'n vraag kun je het beste aan PlayMobil zelf voorleggen. Mocht je er echter niet uitkomen, dan kunnen wij PlayMobil leveren tegen groothandelsprijzen. Stuur me gerust een privébericht (PB) of e-mail voor de voorwaarden en prijzen.
StoreCore.io

Re: Playmobil Groothandel

4
Jobro schreef:Ik heb al uren gegoogled en ik heb wel een paar groothandels gevonden maar vraag me af of je niet direct van Playmobil af kan kopen.
Playmobil levert niet aan webwinkels, enkel aan fysieke winkels. Als webwinkelier kun je wel bij een aantal speelgoed groothandels terecht, maar wil je enigszins de online concurrentie aangaan, dan moet je rekening houden met ultra-lage marges.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Playmobil Groothandel

5
Jep, dat weet ik en ik ben bereid dat te doen (ultra-lage marges). Bedankt trouwens voor je uitleg dat Playmobil alleen aan fysieke winkels levert, dat wist ik nog niet!

Het hele groothandel gebeuren van Playmobil is opgelost. Voor alle mensen die een Playmobil Groothandel nodig hebben: ga niet hier vragen op het forum maar stuur een mail naar Playmobil!

Re: Playmobil Groothandel

6
Jobro schreef:Jep, dat weet ik en ik ben bereid dat te doen (ultra-lage marges). Bedankt trouwens voor je uitleg dat Playmobil alleen aan fysieke winkels levert, dat wist ik nog niet!

Het hele groothandel gebeuren van Playmobil is opgelost. Voor alle mensen die een Playmobil Groothandel nodig hebben: ga niet hier vragen op het forum maar stuur een mail naar Playmobil!
...en dat geldt niet alleen voor Playmobil. ;)

Re: Playmobil Groothandel

7
Verkoper schreef:
Jobro schreef:Jep, dat weet ik en ik ben bereid dat te doen (ultra-lage marges). Bedankt trouwens voor je uitleg dat Playmobil alleen aan fysieke winkels levert, dat wist ik nog niet!

Het hele groothandel gebeuren van Playmobil is opgelost. Voor alle mensen die een Playmobil Groothandel nodig hebben: ga niet hier vragen op het forum maar stuur een mail naar Playmobil!
...en dat geldt niet alleen voor Playmobil. ;)
Tsjah... Ik was niet op het idee gekomen om een mail naar Playmobil te sturen als ik geen PM als reactie op dit topic had gekregen :)

Re: Playmobil Groothandel

8
Terwijl dat juist wel de meest voor de hand liggende actie had moeten zijn. Als je iets wilt verkopen maar je weet niet waar je het in moet kopen, altijd bij het merk zelf informeren. Zij willen zelf immers ook dat hun producten verkocht worden en kunnen jou dus prima vertellen hoe of wat het in elkaar steekt als je hun producten wilt gaan verkopen..