Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Rubenve
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 augustus 2011

Lego leverancier

07 augustus 2011

hallo,
Ik loop al geruime tijd met het idee om een webwinkel op te zetten in Lego, en het wordt steeds meer realiteit. Nu loop ik echter op 1 probleem aan: ik kan geen leveranciers vinden. Ik heb al een hoop gegoogeld maar kom eigenlijk geen echte leveranciers tegen, er zijn wel webshops die zich leverancier noemen maar die verkopen de sets nauwelijks onder de richtprijzen van Lego. Ook heb ik al naar meerdere webwinkels gemaild waar zij hun inkopen doen, maar geen enkele winkel geeft antwoord.
Nu hoop ik dat een van jullie een leverancier weet.

Met vriendelijke groet, Ruben
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Lego leverancier

07 augustus 2011

LOL... leuk geprobeerd de concurrent vragen waar hij inkoopt....

Maar even alle gekheid op een stokje... waarom de telefoon nog niet gepakt en gebeld met Lego en gevraagd wie de importeur voor Nederland is... of aan welke groothandels zij leveren?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Lego leverancier

07 augustus 2011

Maar even alle gekheid op een stokje... waarom de telefoon nog niet gepakt en gebeld met Lego en gevraagd wie de importeur voor Nederland is... of aan welke groothandels zij leveren?
LEGO heeft geen importeur voor Nederland maar gewoon een eigen marketing- en verkooporganisatie. Inkopen kan bij meer dan tien groothandels verspreid over het land als je aan bepaalde voorwaarden voldoet. Als je er niet uitkomt, kun je me mailen.
 
Lego fan
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 augustus 2019

Re: Lego leverancier

10 augustus 2019

Goeiemiddag mensen
Ik heb een vraagje ik ben op zoek naar iemand die grote lego poppen kan leveren

Mijn vriendin haar zoon die word jeugdprins hier in Roermond omdat hij helemaal gek is van lego wilt hij bij zijn receptie dan ook een paar van die lego poppen hebben staan het gaat om 1 dag dat ze er staan volgende dag kunnen ze gewoon weer worden opgehaald of teug gebracht. Willen er best voor betalen maar het liefs natuurlijk dat het gesponsord word

Ik hoop via deze weg wat meer info te krijgen waar ik moet zoeken of wie ons en natuurlijk de boy zelf zijn droom uit te laten komen

Alvast bedankt voor de moeite

Groetjes Robert
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht