Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vedet
Berichten: 48
Lid geworden op: 28 juli 2010

Vraag over home deco center

23 november 2011

Hallo allemaal,

Ik ben het homedecocenter.nl gestuit. Blijkbaar heb je daar zeven hallen met verschillende fabrikanten. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat is de ervaring. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is het leuk om te kijken en verder niet of is het ook goed om daar zaken te doen?

Edit: ze zitten in Vianen en Zwolle wellicht zijn jullie er weleens geweest?

Alvast bedankt.

Groeten,
Jaap
Oriënterend om webwinkel te starten...alle hulp is welkom :)
 
Hansje
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 december 2011

Re: Vraag over home deco center

22 december 2011

Homedecocenter is een "groothandel"met gewoone winkelprijzen. Het lijkt goedkoper omdat de prijzen excl. BTW zijn. Er staat maar weinig echte groothandelaren. Het merendeel van de units zijn in gebruik bij gewone winkeliers. Er worden veel overjarige artikelen aangeboden bij enkele standhouders hebben wij zelfs artikelen zien liggen die bij de Action vandaan komen.

Wil je een echte groothandel ga dan eens bij Tica Aalsmeer kijken. Hier worden alleen door groothandelaren artikelen aangeboden voor een goede prijs. Ga je bij HDC kopen dan kan dit alleen als je het voor eigen gebruik wilt hebben want met de prijzen die ze rekenen kan je niets meer verdienen.
 
baakie
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 januari 2012
Contacteer:

Re: Vraag over home deco center

19 januari 2012

Bij joost baakman B.V. in terborg hebben ze ook een grote keus!
En goede groothandel prijzen ze hebben in terborg 2 showrooms met een oppervlakte van meer dan 10.000 vierkante meter. Dus ik vind er altijd wel wat.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 06 januari 2013, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Joost Baakman BV houdt ook van spammen.. :(
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

Re: Vraag over home deco center

19 januari 2012

Bij joost baakman B.V. in terborg hebben ze ook een grote keus!
En goede groothandel prijzen ze hebben in terborg 2 showrooms met een oppervlakte van meer dan 10.000 vierkante meter. Dus ik vind er altijd wel wat.
En je nick is 'baakie'. Rara, wat is je connectie met baakman.nl. :roll:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
ntsliving
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mei 2011
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Re: Vraag over home deco center

19 januari 2012

Homedecocenter is een "groothandel"met gewoone winkelprijzen. Het lijkt goedkoper omdat de prijzen excl. BTW zijn. Er staat maar weinig echte groothandelaren. Het merendeel van de units zijn in gebruik bij gewone winkeliers. Er worden veel overjarige artikelen aangeboden bij enkele standhouders hebben wij zelfs artikelen zien liggen die bij de Action vandaan komen.

Wil je een echte groothandel ga dan eens bij Tica Aalsmeer kijken. Hier worden alleen door groothandelaren artikelen aangeboden voor een goede prijs. Ga je bij HDC kopen dan kan dit alleen als je het voor eigen gebruik wilt hebben want met de prijzen die ze rekenen kan je niets meer verdienen.
Helemaal met hansje eens. Het is ook erg rommelig en je moet goed kijken dat het niet beschadigd is.
http://www.nts-living.nl De leukste items voor huis en tuin. Een cadeautje voor een ander of voor je zelf.
 
titatovenaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 juli 2012

Re: Vraag over home deco center

16 juli 2012

Zaken doen met Home Deco Center is echt geen aanrader. Je mag blij zijn als je de maandelijkse kosten eruit haalt. Naderhand is medegedeeld dat je beter gewoon riviera maison producten kan verkopen net zoals vele andere stands. Ook het personeel is niet al te vriendelijk...Gewoon op een doordeweekse dag een paar uur doorbrengen!
 
Murene
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 januari 2013

Re: Vraag over home deco center

06 januari 2013

Zoals al eerder aangegeven ... zaken doen met het HDC zal ik niet adviseren. Er wordt veel beloofd en weinig nagekomen, heeft niet zo zeer met het personeel te maken maar meer met de eigenaar.
Ook wordt er veel gestolen en is er geen tot weinig toezicht en controle. Doordat de prijzen niet echt groothandel prijzen zijn zullen de grote getallen van bezoekers/kopers weg blijven. Je huur haal je moeilijk tot niet terug. Let op wurgcontractten
 
carat-freak
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 januari 2013

Re: Vraag over home deco center

30 januari 2013

Let op met home decor center, zeker nooit standhouder worden ! Je zal er nooit je brood verdienen. Ze beweren dat ze groothandel doen maar dit is niet waar. Alles is er veel te duur. De contracten zijn wurgcontracten !!! Deze mensen zijn niet te vertrouwen en houden hun niet aan hun woord. Vooral opletten met dhr Frans Buijs, deze is niet te vertrouwen en maakt beloftes maar komt ze niet na... Er komen ook bijna geen klanten bij home deco center.
 
carat-freak
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 januari 2013

Re: Vraag over home deco center

30 januari 2013

trouwens hun vorig bedrijf namelijk "retail center rotterdam" is op de fles gegaan. Hier gingen ze op dezelfde manier te werk. Ik denk dat home deco center dezelfde weg uitgaat...
 
carat-freak
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 januari 2013

Re: Vraag over home deco center

27 februari 2013

http://hallo.kvk.nl/hallo/juridisch/con ... 03772.aspx

zeker hier eens kijken, nog mensen die in het zak gezet zijn door home deco center & dhr frans buijs
 
jumei
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 maart 2013

Re: Vraag over home deco center

27 maart 2013

Ik ben er geweest, ze hebben prachtig leuke spullen. Het is cash en carry dus je kan geen grote aantallen meenemen van producten, tenzij je bij de informatebalie bijbesteld.

Als ondernemer zou ik er niet gaan staan met je spullen want het is er doodstil!
 
Fiend
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 december 2012

Re: Vraag over home deco center

28 maart 2013

Is is toch ook enkel toegankelijk als je op zn minst een kvk-inschrijving hebt? Kan me wel voorstellen dat er dan geen hond komt. En daarom zullen de prijzen waarschijnlijk toch niet zoveel meevallen, aangezien de verkopers maar al te graag winst willen maken om nog iets uit hun aangesmeerde 5 jarig contract te krijgen :roll:
 
natascha_k50
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2013

Home Deco Center LEES !!

30 mei 2013

Helaas zijn wij net als heel veel andere de dupe geworden van mooie praat. Nu dat wij willen beeindigen wegens het totaal niet halen van onze omzet hebben we ineens een contract tot 2017 !!!

Terwijl wij een afspraak hadden gemaakt .. die ..ja tuurlijk.. nu ineens niet meer bestaat !

Ik waarschuw dan ook alle mensen en vooral de starters om niet in zee te gaan met HOME DECO CENTER !!!

Je wordt genaaid waar je bij staat !!

Iedereen die problemen heeft gehad of hebben met HDC willen jullie a.u.b. contact met ons opnemen.

Alvast bedankt !
 
natascha_k50
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2013

Re: Vraag over home deco center

30 mei 2013

Hallo allemaal,

Ik ben het homedecocenter.nl gestuit. Blijkbaar heb je daar zeven hallen met verschillende fabrikanten. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat is de ervaring. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is het leuk om te kijken en verder niet of is het ook goed om daar zaken te doen?

Edit: ze zitten in Vianen en Zwolle wellicht zijn jullie er weleens geweest?

Alvast bedankt.

Groeten,
Jaap
Hallo Jaap,

Ik weet niet of u al zake doet met hdc, maar let goed op !!
Er zijn heel veel gedupeerden die tot de dag van vandaag problemen hebben met de gang van zaken
En als u er nog niet staat doe het dan ook niet !
Of zet alles zwart op wit op papier en lees het goed na.
 
Jordi
Berichten: 569
Lid geworden op: 02 december 2012
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: Home Deco Center LEES !!

30 mei 2013

"Ineens een contract" kan niet. Wanneer je tekent voor iets, altijd even goed lezen.
Je bent niet genaaid, maar je hebt gewoon niet goed opgelet.
Actief in webshopontwikkeling
 
natascha_k50
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2013

Re: Home Deco Center LEES !!

30 mei 2013

"Ineens een contract" kan niet. Wanneer je tekent voor iets, altijd even goed lezen.
Je bent niet genaaid, maar je hebt gewoon niet goed opgelet.

Niet goed opgelet ???

Dan hebben 10 tallen mensen niet goed opgelet !!!

Ik ben gelukkig niet op mijn achterhoofd gevallen en gelukkig de andere mensen ook niet . Die toevallig ook niet goed opgelet hebben.

Recht is recht !! En Krom is Krom !! En lulkoek is lulkoek

Eerlijkheid duurd het langst en gerechtigheid ook.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Home Deco Center LEES !!

30 mei 2013

Niet goed opgelet ???

Dan hebben 10 tallen mensen niet goed opgelet !!!
Het zou zeker niet de eerste keer zijn dat tientallen, zo niet honderden, mensen niet goed opletten.
Ik ben gelukkig niet op mijn achterhoofd gevallen en gelukkig de andere mensen ook niet . Die toevallig ook niet goed opgelet hebben.
Wel of niet op je achterhoofd gevallen, tekenen voor zo'n lange periode is op zijn zachtst gezegd niet erg handig.

Maar van wat ik begrijp is dit Home Deco Center iets van een hal waar je een stand kan huren.
Leuk, maar heeft op zich niet direct met webwinkels te maken. Ik kijk de discussie nog even aan maar ben geneigd hem te sluiten. Je kan je verhaal dan eventueel op algemene ondernemersfora als Higherlevel of KVK Hallo kwijt.
 
jumei
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 maart 2013

Re: Vraag over home deco center

04 juni 2013

Ohja, er is ook geen minimum order bedrag bij HDC, dat is wel fijn. Maar niet alle producten zijn even goed geprijst. Je moet je ogen open houden voor goede deals. De adviesprijs op de producten is vaak van verre een goede marge. Wat ik ook vervelend vind is dat als je producten wilt herbestellen, je er eerst heen moet om de producten te herbestellen (dit kan je niet online aangeven omdat je meteen moet betalen) en daarna moet je er wéér heen om de producten zelf op te halen. Niet heel efficiënt dus.
 
Pimpels
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 mei 2013
Locatie: Lytsewierrum
Contacteer:

Re: Vraag over home deco center

04 juni 2013

Toevallig kreeg ik ook een aanbieding van Home Deco Center in de mailbus :-)
Fijn dat er dan zo'n forum als dit bestaat :)
Trots op pimpels.nl
Gek op de natuur
Merken die wij hebben:
Dutch Heroes,Fred's World En veel meer!!!!
 
Barokwinkel
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Vraag over home deco center

08 oktober 2013

Ik kan het zakendoen bij HDC in Vianen en Zwolle aan niemand aanraden. Het is geen echte groothandel, er wordt zeer weinig verkocht omdat ze eenvoudig te duur zijn en de organsatie ontleent haar bestaansrecht slechts aan de linke contracten waarmee zij de ondernemers langer vasthoudt dan zij voor ogen hadden. Slimme verwoordingen in de overeenkomst zorgen ervoor dat je ineens jaren langer blijkt vast te zitten aan de overeenkomst dan je bedoeling was.
Ik zou er dus niet inkopen en zeker niet als exposant deelenemen. U bent gewaarschuwd.
 
verhuur
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 augustus 2014

Re: Vraag over home deco center

18 augustus 2014

Homedecocenter wordt nu geleid door Jochem Poulein. Hij belooft exposanten in de vestiging Vianen ook dat er een webshop komt. Maar gezien de reacties van hierboven zal dat ook wel weer een drama zijn. Het faillissement van december 2013 heeft vele slachtoffers gemaakt onder klanten en exposanten. Doe geen zaken met dit bedrijf !!!!
 
Joker
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 maart 2016

Re: Vraag over home deco center

28 maart 2016

En nu gaat het over naar Pakhuis3