Zoekt luchtkussen enveloppe

1
Hallo,

Ik gebruik al een lange tijd luchtkussen enveloppen van de Bruna, maar nu ik toch veel meer verkoop is dit niet meer echt praktisch om ze elke keer op te halen en is het voordeliger als ik ze zou inkopen in grotere aantallen (50-200) en niet per set van 3 bij de Bruna.
Nu kan ik alleen echt geen webshop vinden die de maat zoals bij de bruna aanbied van 260 mm breed en 340 mm lengte. De meeste webshops bieden allemaal 270 mm breed aan wat net niet door de brievenbus past, wat wel de bedoeling is dus.

Ik vroeg me af of iemand misschien tips heeft voor een webwinkel of iets.

Re: Zoekt luchtkussen enveloppe

3
De meeste webshops bieden allemaal 270 mm breed aan wat net niet door de brievenbus past, wat wel de bedoeling is dus.
Enveloppen die niet door de brievenbus passen? Waarom zouden ze die dan uberhaupt maken?

Wij kopen ze bij: http://www.123envelop.com/home/bubbel-e ... l-envelop/
Voordeliger dan bij rajapak geloof ik zo.

Heb een tijdje geleden ook bij de Makro gekocht, de kwaliteit vind ik zeer slecht. Ben echter wel tevreden over de enveloppen waar wij ze online bestellen. Ze plakken goed e.d..

Re: Zoekt luchtkussen enveloppe

4
@Rudy, bij Rajapack heb ik al gekeken en daar is geen enkel formaat dat ik kan gebruiken, en zoals vermeld zoek ben ik op zoek naar 260 mm breed en 340 mm en die biedt Rajapack niet aan.

@RicardoV, bedankt! Denk dat ik maar voor de enveloppen van 260 mm bij 360 mm moet gaan. Want de enveloppen mogen tot maximaal 380 mm. Een andere oplossing is er niet dus, wel raar dat nergens deze maat te vinden is terwijl deze maat zo goed als het maximum is wat door de brievenbus past. Overal zie je 27 cm wat niet eens door de brievenbus mag, erg raar..
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Zoekt luchtkussen enveloppe

5
danielos schreef:Overal zie je 27 cm wat niet eens door de brievenbus mag, erg raar..
Als je iets in een envelop doet, wordt die niet alleen dikker maar meteen ook smaller... Die 27 cm wordt met voldoende vulling het maximum 26,5 mm of kleiner.
StoreCore.io

Re: Zoekt luchtkussen enveloppe

9
eentje schreef:en aan de luchtkussen enveloppen die ik ken (koop ze bij de kantoorbenodigdheden groothandel om de hoek) zijn ook 27 cm. waarvan de zij en onderkant een flapje papier van een halve centimeter. Dus effectief is het 26 breed.
Inderdaad.

@Danielos, de afmetingen die je bij 123 envelop dus ziet is ( geloof ik ) de binnenkant. Dus die 260 x 360 is eigenlijk ook 270 zoals bij rajapack te zien is. Die maat is daar wel goedkoper, echter rekenen hun wel hoge verzendkosten.
Dus of je die 260 neemt of die 270 maakt niets uit, ze zijn in principe precies hetzelfde.

Re: Zoekt luchtkussen enveloppe

12
RicardoV schreef:
eentje schreef:en aan de luchtkussen enveloppen die ik ken (koop ze bij de kantoorbenodigdheden groothandel om de hoek) zijn ook 27 cm. waarvan de zij en onderkant een flapje papier van een halve centimeter. Dus effectief is het 26 breed.
Inderdaad.

@Danielos, de afmetingen die je bij 123 envelop dus ziet is ( geloof ik ) de binnenkant. Dus die 260 x 360 is eigenlijk ook 270 zoals bij rajapack te zien is. Die maat is daar wel goedkoper, echter rekenen hun wel hoge verzendkosten.
Dus of je die 260 neemt of die 270 maakt niets uit, ze zijn in principe precies hetzelfde.
Bedankt voor de tip, heb enkele samples aangevraagd bij 1-3 bedrijven dus kan meteen even kijken. Want zoals jij zegt van 270 mm dat dit de buitenmaat is en 260 mm de binnen maat zou moeten zijn, klopt niet helemaal, had namelijk al 1 sample aangevraagd en bleek toch iets groter te zijn, daarom mijn vraag hier. Maar ik ga even wachten op de andere samples en daaruit mijn keuze baseren.

Re: Zoekt luchtkussen enveloppe

16
Dit is wel een heel oud draadje...:D

Zelf haal ik ze bij Enveloppenland.nl, prima ervaringen mee en buitenom de prijs altijd 5% korting na je eerste bestelling. 

Kwaliteit van de enveloppen is meer dan prima... 

Re: Zoekt luchtkussen enveloppe

21
Toevallig heb ik bij de luchtkussengigant (hoe kom je op zo'n naam?:lol:) een paar dozen luchtkussenenveloppen besteld. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit. De gehanteerde prijzen waren uiterst competitief en bovendien rekenden ze geen verzendkosten.