Leverancier basics baby-en kinderkleding

1
Hallo,

Ik wil graag een eigen webwinkel beginnen. Ik wil eigentijdse en eigenwijze baby en kinderkleding (van bamboe) gaan ontwikkelen, maar heb daarvoor een goede kwaliteit basics nodig zoals rompertjes, mutsjes, t-shirts etc. Ik ben dus niet op zoek naar bestaande kindermerken om te gaan verkopen in de shop!
Nu was er een tijd geleden de site http://groothandel.baby-rompertjes.nl maar deze is niet meer beschikbaar?? Weet iemand of dit bedrijf uberhaupt nog bestaat en zo ja wat dan de nwe url is?? En anders zou ik graag tips ontvangen waar ik dergelijke baby-en kinder basics kan inkopen! Of een fabriek/naai-atelier waar ik het zou kunnen laten maken misschien? Wie o wie kan mij verder helpen??

Alvast bedankt!!

Re: Leverancier basics baby-en kinderkleding

2
ce_hendrickx schreef:Hallo,

Ik wil graag een eigen webwinkel beginnen. Ik wil eigentijdse en eigenwijze baby en kinderkleding (van bamboe) gaan ontwikkelen, maar heb daarvoor een goede kwaliteit basics nodig zoals rompertjes, mutsjes, t-shirts etc. Ik ben dus niet op zoek naar bestaande kindermerken om te gaan verkopen in de shop!
Nu was er een tijd geleden de site http://groothandel.baby-rompertjes.nl maar deze is niet meer beschikbaar?? Weet iemand of dit bedrijf uberhaupt nog bestaat en zo ja wat dan de nwe url is?? En anders zou ik graag tips ontvangen waar ik dergelijke baby-en kinder basics kan inkopen! Of een fabriek/naai-atelier waar ik het zou kunnen laten maken misschien? Wie o wie kan mij verder helpen??

Alvast bedankt!!
Hoi,

Ik zoek ongeveer hetzelfde, maar dan maar 1 product (rompers). Wat een zoektocht he? heb jij al iets meer info? Misschien kunnen we samen iets bereiken?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Leverancier basics baby-en kinderkleding

7
Hallo,

Ik heb een webshop met baby- en kinderkleding.
Ik heb nu al een aantal keren de complete voorraad opgekocht van een webwinkel die stopt.
Ik ben ook al ver gevorderd met het ontwikkelen van een eigen kledinglijn, maar iedere keer loop ik weer tegen een partij aan, die ik eerst koop en verkoop voordat ik weer verder ga met het uitwerken van mijn eigen lijn.
op dit moment ook leuke basic baby en kinderkleding, rompertjes en t-shirts , 100% katoen, met lange en met korte mouw, in 6 kleuren en complete maatseries.
Wellicht een leuk begin bij het vullen van je webwinkel, marktkraam of kledingparty.

Robin
Robino-store

Re: Leverancier basics baby-en kinderkleding

8
Beste ondernemers,

Even voorstellen: wij zijn World Trade Fashion, een gedreven groothandelsorganisatie gevestigd in Montfoort.
Wij hebben ons toegelegd op de levering van dames-, heren-, kinder- en babykleding.

Wat zijn de mogelijkheden en voordelen voor u bij World Trade Fashion?
• Het produceren van kleine aantallen is bij ons geen probleem.
• Eigen merk in uw producten: World Trade fashion beschikt over een eigen productielijn en design team hierdoor kunt u zelf uw eigen collectie samenstellen.

Overzicht van onze producten:
• Bovenkleding (T-shirts, polo's, truien, vesten, tops, jurken)
• Onderkleding (rokken, korte broeken, leggings,)
• Textiel zoals: Rompers, babymutjes, knuffeldoekjes, slabbers, badstof handdoeken, badlakens

Natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijkheden!
Heeft dit u interesse gewekt en wilt u graag meer informatie? Laat het ons weten! Dan komen wij graag bij uw langs voor een vrijblijvend gesprek.

Wij horen graag of World Trade Fashion de leverancier kan zijn voor u!

Met vriendelijke groet / Best Regards,

Carlijn Donders

World Trade Fashion
Maarschalklaan 21
3417 SE MONTFOORT

+31 348 469449
+31 6 51131782