Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Guidance
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 januari 2012
Contacteer:

Cosmetica leveranciers

25 januari 2012

Hooi

ik heb de vraag al in mijn voorstel topic gesteld maar ik wil 'm toch nog even hier stellen. Kan iemand mij wijzen naar leveranciers/groothandels waar ik cosmetica kan inkopen voor mijn webshop?

Ik ben nu al twee weken aan het zoeken maar kennelijk doe ik iets gigantisch verkeerd als ik er maar een kan vinden.

Iemand overigens ervaring met de drogistenunie?

Alvast bedankt.

Guidance.
 
biancib
Berichten: 317
Lid geworden op: 16 augustus 2011

Re: Cosmetica leveranciers

25 januari 2012

Welk type cosmetica wil je dan gaan verdelen?

In die sector kies je je 'merk' waar je mee wil gaan werken of verdelen, dan neem je contact op met de fabrikant en die kunnen je dan wel verder helpen.

Stel je wil Clinique verdelen, dan neem je contact op met Estee Lauder en die gaan je dan wel door sturen.
Maar ik las in je openings post dat je op zoek bent naar een leverancier die met lage afnames werkt... Over het algemeen is de eerste afname in die sector hoger, en de meeste werken met 'starters pakketen' al dan niet zelf samen te stellen.
Maar minimum afnames van 2000 à 5000 euro zijn daar vrij normaal.

Althans dat is mijn ervaring met Germaine De Capuccini, Clarins, Sothys, Ahava, Art Deco,...
Ik heb zelf bijna 10 jaar in die sector gezeten, wel in een bakstenen zaak en geen webwinkel ;-)
 
hollandiaco
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 januari 2012

Re: Cosmetica leveranciers

29 januari 2012

Beste,

Misschien kunnen wij iets voor je betekenen.
Wij leveren uitsluitend originele Cosmetica. Geen minimale afname
Aanbod van op = op handel tegen extreem lage prijzen
Extra korting mogelijk bij grote afname
vraag een assortimentslijst aan met prijzen op : hollandiaco@hotmail.com
Met vriendelijke groeten,
toma
hollandiaco
helperkerkstraat 121
9722DC Groningen
 
Elena Didi
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 februari 2015
Locatie: Zandvoort
Contacteer:

Re: Cosmetica leveranciers

25 februari 2015

Hallo Guidance,

Kun jij ons een link sturen van jouw webwinkel?

Vriendelijke groet,

Elèna Didi

http://www.elena-didi.com
Groothandel skincare en parfum
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Daisy van S
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 augustus 2016

Re: Cosmetica leveranciers

03 augustus 2016

Hallo,

Ik weet niet in hoeverre dit topic nog actueel is, maar voor leveranciers en distributeurs van cosmetica, parfums en huidverzorging zou ik eens op I Trade Beauty kijken.
(http://www.itradebeauty.com)

Op dit platform staan diverse leveranciers en distributeurs die in binnen-en buitenland leveren. Wellicht dat het handig is om nieuwe merken te vinden? 

Vriendelijke groeten,

Daisy
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht