Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kassie
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 januari 2010
Locatie: amstelveen

zentrada

05 februari 2010

Is iemand lid van zentrada (www.zentrada.nl).
En hoe is de ervaring hiermee.
 
toffashion
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 februari 2010
Locatie: hengelo
Contacteer:

Zentrada

11 februari 2010

Hey,

Ik ben al jaren lid van zentrada, zitten wel wat interresante dingen tussen, maar zolang je geen handel verkoopt in grote partijen zou ik er niet lid van worden!

groetjes,

eric
Webwinkel waar u tegen de scherpste prijzen de bekendste merken kunt aanschaffen!
www.goedkopemerkkleren.nl
 
kassie
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 januari 2010
Locatie: amstelveen

11 februari 2010

oke,als starter,hopelijk binnenkort,begin je toch met wat kleinere aantallen,het leek mij een ideale site,maar goed ik kijk wel.
Vind het erg moeilijk,om de juiste groothandels te vinden via bv google.
 
toffashion
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 februari 2010
Locatie: hengelo
Contacteer:

zentrada

12 februari 2010

Wat zoek je precies dan, ik kan je wel de goede richting in sturen, via google vind je hoofdzakelijk niks.

Ik heb nog wel vrouwen polo's van lacoste en ralph lauren over en een aardige hoeveelheid Blue Seven, dat is een duits merk wat qua kwaliteit erg goed is en erg goed loopt in winkels en webwinkels.

Als u interesse heeft graag een pers. mailtje.

Ik hoor het wel.

Gr eric
Webwinkel waar u tegen de scherpste prijzen de bekendste merken kunt aanschaffen!
www.goedkopemerkkleren.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.