Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
maarten19855
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 april 2010

Inkopen? Of pas kopen als het verkocht is?

17 april 2010

Hallo,

Ik zat na te denken over een webshop beginnen. Alleen wat ik maar niet kan achterhalen is "hoe zit het met het inkopen?". Ik heb geen zin om van ieder product 10 stuks in te kopen. Vandaar een aantal vragen die tot nu toe onbeantwoord zijn gebleven:


Kan een webshop automatisch gekoppeld zijn aan een groothandel/ leverancier?

Is er een site waarop je leveranciers kunt vinden voor webshop producten?

Kun je pas inkopen als je iets verkocht hebt?




Ik hoop dat iemand deze vragen goed kan beantwoorden!
 
cvanboxel
Berichten: 58
Lid geworden op: 11 februari 2010
Contacteer:

19 april 2010

Leveranciers zul je zelf moeten zoeken. Google en dan maar doorzoeken op groothandel en wat je nog meer kunt bedenken.

En het wel of niet inkopen ligt aan de groothandel. Ik heb alleen leveranciers waarvan ik pas mag adverteren en verkopen als ik het produkt op voorraad heb.

Misschien hebben anderen nog meer opmerkingen?!
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

19 april 2010

Kan een webshop automatisch gekoppeld zijn aan een groothandel/ leverancier?
Ik denk dat er vrijwel geen leveranciers zijn die hun product bestand hebben gekoppeld aan een webwinkel. Hierbij zitten natuurlijk veelal technische beperkingen. Wij werken met een dropship systeem in categorien waarbij de afnemers 1x per week de categorien na hoeven te lopen. Laten we zeggen maximaal 1 uurtje werk.

Is er een site waarop je leveranciers kunt vinden voor webshop producten?
Zoals cvanboxel al zegt...Google does the trick. Zoek op het product dat je wilt verkopen en typ het woordje groothandel of leverancier erbij.

Kun je pas inkopen als je iets verkocht hebt?
Is dit een rare vraag of begrijp ik het niet? Je kunt altijd iets inkopen of je het nu verkocht hebt of niet, dat maakt voor de groothandel/leverancier weinig uit.

Tot slot zijn er ook leveranciers waar per stuk gekocht kan worden. Afhankelijk van je product en assortiment kan dit ook nog een optie zijn.
~ Yvo
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht