Logistiek bij diverse leveranciers

1
Hallo,

Ik ben bezig met het opzetten van een webwinkel met unieke artikelen van kleine plaatselijke ondernemers. (Eigenlijk ben ik een extra verkoopkanaal voor de kleine lokale ondernemers met unieke producten).

Op mijn site kunnen klanten producten kopen die niet in heel Nederland te verkrijgen zijn. Ik heb geen eigen opslagplaats of logistiek centrum.

Heeft iemand ervaring met het regelen van de verzendkosten en de logistiek op deze manier? Hoe kan ik dit het beste aanbieden/regelen wanneer een klant 2 producten koopt bij 2 leveranciers?
Mijn eerste opzet was om de ondernemer zelf het pakket te laten versturen, maar ik kan klanten moeilijk 2 keer verzendkosten laten betalen. Daarnaast is het ook fijn als de 2 producten tegelijk worden ontvangen door de klant.

Heb hier al lang over nagedacht, maar kom er zelf niet uit.

ALvast bedankt voor je reactie!

Gr Ester

2
Als het allemaal bedrijven bij jou uit de buurt zijn dan lijkt mij het handigst dat jij als verzamelaar 3x per week iedereen bij langs gaat om de producten te halen en daarna de pakketten samenstelt voor de klant..
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

3
idd, wat Eentje zegt, lijkt mij ook de enige manier. Jij bent het verkoopkanaal. Dus je zal de bestellingen moeten verzamelen en dan inpakken en versturen.

Heb je ook wel rekening gehouden dat jij als verkoopkanaal waarschijnlijk de verantwoordelijke kunt zijn wat betreft garanties, breuk, retourzendingen etc. ? ik weet niet hoe je dat geregeld hebt, maar daar zou ik wel goed naar kijken.

Idee vind ik op zich goed. Hoop alleen dat het in de praktijk goed haalbaar is.