Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
linda
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 juli 2010
Locatie: Barendrecht

contact leverancier

03 juli 2010

Wie kan mij vertellen hoe ik het beste een leverancier kan benaderen? Heeft iemand een voorbeeld brief? Of mail? Ik ben een beginneling in deze dingen en wil snel een eigen webwinkel beginnen!!
 
Gebruikersavatar
LaptopPlus
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 april 2010
Locatie: Kampen
Contacteer:

04 juli 2010

Bellen is het meest effectief uit onze ervaring.
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

04 juli 2010

inderdaad bellen en langs gaan...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
DominicD
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 december 2010
Contacteer:

Re: contact leverancier

09 december 2010

Wie kan mij vertellen hoe ik het beste een leverancier kan benaderen? Heeft iemand een voorbeeld brief? Of mail? Ik ben een beginneling in deze dingen en wil snel een eigen webwinkel beginnen!!
Hoi Linda,

Ik kan je misschien helpen. Laat me even weten wat je zoekt en ik ga voor jou op zoek naar een goedkope leverancier. Kijk anders ook even op http://www.uw-webwinkel-leverancier.nl

Groetjes,

Dominic
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: contact leverancier

09 december 2010

Wilt u net als vele andere een eigen webwinkel beginnen en zo een lekker zakcentje gaan verdienen?
Het 'kneuterigheidsgehalte' waarmee sommigen actief zijn in de ecommerce markt vind ik altijd heerlijk om te ervaren. Ik zit dagelijks met een glimlach achter mijn PC. :-)
 
mike1212
Berichten: 117
Lid geworden op: 17 mei 2010

Re: contact leverancier

10 december 2010

Wilt u net als vele andere een eigen webwinkel beginnen en zo een lekker zakcentje gaan verdienen?
Het 'kneuterigheidsgehalte' waarmee sommigen actief zijn in de ecommerce markt vind ik altijd heerlijk om te ervaren. Ik zit dagelijks met een glimlach achter mijn PC. :-)
Of deze:

'Algemene voorwaarden

Dit gedeelte van de site is nog niet helmaal af. Uiteraard zullen wij dit zo spoedig mogelijk online zetten.'

:?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht