Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

Klantcontact uitbesteden? 1850contactcenter.nl

ellenverduyn

fitbitches.nl Kan dat?

17 september 2017

Kan dit anno 2017?

Ik ben bezig met het opstarten van mijn eerste webshop. Ik wil sportleggings gaan verkopen. '
Mijn doelgroep zal bestaan uit meiden van de leeftijd 16 - 32jr. die regelmatig (3x per week of vaker) in de sportschool te vinden zijn. 

Ik wil mij richten op een duidelijke niche. Bij mijn concept heb ik de domeinnaam: fitbitches.nl verzonnen. 
Nu is mijn vraag, kan dit? Of is het echt te gewaagd. 

Met vriendelijke groet,
Ellen Verduijn

PaulG

Re: fitbitches.nl Kan dat?

17 september 2017

Voor mij kan die wel. ;-)
Misschien moet je dan fitbitch ook registreren. Enkelvoud is misschien nog iets mooier. ?

libertes
Contacteer:

17 september 2017

Denk dat je dit toch echt aan je doelgroep moet vragen. Je moet je niet alleen afvragen of het kan, maar of het positief werkt voor je webshop. Voelt je doelgroep zich positief aangesproken door de term fitbitches?

Zelf denk ik dat een iets positievere term beter werkt. BIjvoorbeeld fitnessladies.nl, chick-fit.nl, fit-girl.nl of fitgirlpower.nl .
WebwinkelKeur - Keurmerk + Klantbeoordelingen: Meer keurmerk voor minder
Pricemotion: Automatisch de beste prijs in jouw webwinkel

j1996kv

18 september 2017

Ik vind het op het randje. Ik zou er zelf geen problemen mee hebben, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het niet zo netjes vinden.

Je zou ook kunnen gaan voor bijvoorbeeld fitbeach of fitbeaches. Uitspraak is bijna hetzelfde en de fitnessers doen dit vaak voor de 'summerbody'. 
Advertentie

Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

Schaap

18 september 2017

Of is het echt te gewaagd. 
Persoonlijke mening: ik zou hier heel erg mee oppassen ... plaats een "S" tussen de "fi" en de "t" ... in combinatie met bitch komen er dan hele andere associaties voorbij. En bij Google ook.
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud

gerowonen
Contacteer:

20 september 2017

Ik ben het met libertes eens. Fitbitches is nogal gewaagd en zal sommige potentiële klanten wegjagen. Een positieve insteek in de naam vind ik beter.
#Interieur #Wonen #Design - Bezoek onze Gero Wonen interieurblog

ellenverduyn

28 september 2017

Bedankt voor jullie feedback!
Wordt waarschijnlijk een andere naam dus. haha

Oli4321

03 oktober 2017

Hoi ,

ik moet toegeven ik vind het wel kunnen en heel origineel.
Komt binnen en blijft hangen :)  Ik zou het zeker overwegen.

Dit is bv een kledingmerk dat ik regelmatig tegenkom
http://www.colourfulrebel.com/nl/whatever-bitch
Moet je maar is kijken wat ze nog allemaal hebben, dus zie ik geen probleem in.

Waar ik echter wel zou mee opletten is dat een fitbit een sport armband is https://www.fitbit.com/be/home
Daar zou ik dan eerder voor opletten

succes !
Advertentie

Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

jritzema
Contacteer:

06 oktober 2017

Het is wel een naam die blijft hangen maar heeft wel een negatieve intonatie.  Als ik kijk naar vergelijkbare ik noem het maar even op het randje bedrijfsnamen, dan is die zo 123 niet op te noemen. 
https://www.barcodewinkel.nl Levert en adviseert Barcode en Point of Sale apparatuur. 10 jaar ervaring | Prima Support | Vlotte levering