Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
BvW
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mei 2013
Locatie: Gouda
Contacteer:

webwinkel apart of onderdeel van huidige website?

16 mei 2013

Wat is handig, of beter?

Wij hebben een website, de bedoeling is om in de menubalk een extra tab te maken die verwijst naar de webwinkel.
http://www.petshopgouda.nl zal dan worden http://www.petshopgouda.nl/webwinkel. (denk ik)
Uiteraard komt er bij nieuws en op andere plekken ook nog wel een verwijzing te staan, maar is dit handig?

Ik kan natuurlijk ook de webwinkel apart houden en een geheel eigen domeinnaam aanmaken, (al zijn die ontzettend schaars :shock: )
Maar vraag me af waarom ik dit zou doen, iemand ervaring hiermee?
 
m19
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 april 2013

Re: webwinkel apart of onderdeel van huidige website?

16 mei 2013

Gewoon de webshop integreren in je huidige site. Je krijgt al mooi wat bezoekers en je bent al actief op social media. Maak het voor je klant zo makkelijk mogelijk!
 
Dutchvogue
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 juni 2013

Re: webwinkel apart of onderdeel van huidige website?

17 juni 2013

Integreren is wel zo handig, zeker vanwege het aantal bezoekers et cetra. Ik kan je wel aanraden om een strakke domeinaam te regelen die alleen je webwinkel vertegenwoordigd en die laat je dan doorsturen naar de pagina van je webwinkel, dus bijv. PSGWebshop.nl (mits nog niet bezet) stuur je door naar Petshopgouda.nl/webwinkel. Dan kun je de bovengenoemde domeinnaam gebruiken op advertentiemateriaal :) wel zo makkelijk onthouden. Of bijv. PSGookonline.nl (ik ben gewoon so even iets aan het verzinnen, haha)
Let op: ondernemers gezocht die opzoek zijn naar een creatieve campagne voor een startersprijs. Mail me: ria@thinkpinkmarketing.com
 
Hilda
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 mei 2013
Contacteer:

Re: webwinkel apart of onderdeel van huidige website?

17 juni 2013

Zou het ook integreren, je klanten weten nu je website al te vinden, dus lijkt integreren me logisch.

Nog even een complimentje voor je informatie over dieren op je website. Ben zelf een groot konijnliefhebber, en ben dan ook blijf verrast dat de informatie die verstrekt is daar ook juist is. Zie je vaak anders. Ik zou persoonlijk nog wat meer content gaan toevoegen, zodat je evt. daar ook beter op gevonden wordt. Mensen zoeken tegenwoordig (gelukkig) steeds meer informatie op voordat ze een dier aanschaffen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht