Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
hurby
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 juli 2013

Wat vinden jullie van mijn site

30 juli 2013

Deze site heb ik een 2 weken geleden gelanceerd. Wat zijn jullie bevindingen

http://www.Yoboos.nl
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Wat vinden jullie van mijn site

30 juli 2013

Eerste indruk: Geen idee wat voor website dit is. In eerste instantie lijkt het me een vergelijk-website.

Ik snap niet waar ik nou op moet klikken. De grote afbeelding werkt niet als ik erop klik. Dan maar naar "website".

Ik kom er langzaam achter dat je hier iets kan kopen. Een webwinkel.
Maar nog steeds is het mij niet duidelijk wat er te koop is. Ook kan ik geen producten vinden.

Ik klik op "main". Huh... nou ben ik weer bij het begin. Erg vreemd.
Ik snap nog niet veel van de website.

Uiteindelijk zie ik "wat is het".
Ik klik erop.

Oh, je kan hier niks kopen.....

Ik klik weg, want als consument boeit dit mij niet.
 
hurby
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 juli 2013

Re: Wat vinden jullie van mijn site

30 juli 2013

De website is nog informatief.

Het is de bedoeling dat dit een portal wordt voor de lokale ondernemer om hier zijn producten op te verkopen, die producten staan onder aanbiedingen. Elke ondernemer kan zich hier gratis op aanmelden en voor maar een paar CENT zijn producten op verkopen. Hij betaald alleen als het product via YoBoos wordt verkocht. En het is de bedoeling dat de lokale bevolking een app meekrijgen waar de aanbiedingen op terecht komen. De aanbiedingen worden lokaal aangeboden, en gezien.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn site

30 juli 2013

Wat is de toegevoegde waarde van een lokaal aanbod van lokale ondernemers als je iets online koopt en laat thuisbezorgen?

De site oogt wel leuk, maar voor een levensvatbaar concept is meer nodig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
hurby
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 juli 2013

Re: Wat vinden jullie van mijn site

30 juli 2013

Om weer traffic te generen op de winkel vloer, zodat de lokale ondernemer met waarschijnlijk geen webshop toch gebruik kan maken van www en dit tegen een zeer geringe vergoeding. Moet voor de ondernemer geen drempel vormen namelijk.
 
Tanya
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 augustus 2011

Re: Wat vinden jullie van mijn site

30 juli 2013

Je gaat dus fysieke winkels laten concurreren met webwinkels.

Bel eens met het HBD, die doen daar graag aan mee. :lol:
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn site

30 juli 2013

Om weer traffic te generen op de winkel vloer, zodat de lokale ondernemer met waarschijnlijk geen webshop toch gebruik kan maken van www en dit tegen een zeer geringe vergoeding. Moet voor de ondernemer geen drempel vormen namelijk.
Hoe moet ik me dat voorstellen? Een koper vult de online winkelwagen en gaat de bestelling vervolgens afhalen in een winkel?

Je zou anders eerder een tegenovergesteld effect verwachten: voor wat je online koopt, hoef je immers niet meer naar de winkel.
 
Ann-sophie
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 juni 2013
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn site

30 juli 2013

los van alles vind ik de stijl van de site wel leuk - hij poogt zo simpel mogelijk te zijn -> ik denk dat je je daar een beetje in verloren hebt, want een beetje info is wel handig. :?
Op het eerste zicht denk ik aan groupon 'kortingen tot wel 90 %'
maar dan lees ik een zinnetje verder dat Yoboos gratis is - maar wat is yoboos vraag ik me dan af
dan lees ik dat ik het kan sparen - maar hoe?
en dan lees ik dat ik als winkel gratis én tegen een paar cent mijn producten online kan zetten - beetje verwarrend :shock:

ik zou dus zeggen: besteed wat meer tijd aan het uitwerken van het concept en probeer het dan duidelijker uit te leggen aan de klant. Ik denk dat er ergens een goed concept onder zit, maar het komt nu niet tot uiting
http://www.rascalandchic.be - de eco dierenwinkel voor boefjes én snoesjes
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn site

30 juli 2013

De focus van dit forum ligt op webwinkels. Aangezien dit geen webwinkel betreft, hang ik er even een slotje omheen.