Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
schaakspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 oktober 2013

Bordspellen, comics, gaming gear en arduino

21 oktober 2013

Hallo iedereen

Zelf ben ik een heel ondernemen persoon en heb dan al diverse websites opgericht. Nu loop ik al een tijdje met het idee om een webwinkel te starten. Het technische gedeelte is niet echt een probleem, ik zal werken met woocommrece. Ook het financiële aspect is al vergevorderd, mijn negen pagina's tellende ondernemingsplan is min of meer klaar.

Deze webshop wou ik graag runnen vanuit mijn passie en dat is bordspellen en comics. Later zou hier nog gaming gear, trading card games en arduino moeten bijkomen. Nu ben ik echter nog op zoek naar een passende naam. Graag had ik geen exact match naam gehad, hoewel spelshop.nl of comicshop.nl een mooie naam is ben ik eerder op zoek naar een merknaam zoals bijvoorbeeld google en twitter. Er moet echter wel een zekere relatie zijn met mijn producten.

De voornaamste doelgroep waar ik za op mikken zijn de zogenaamde geeks, hoogopgeleide studenten tussen de 15 - 35 jaar, maar andere doelgroepen wil ik uiteraard niet uitsluiten.

Zelf was ik al opgekomen met de naam Geeks 'n Stuff. Maar ik ben hier nog niet 100% mee tevreden. Dus hoop ik dat jullie misschien nog enkele ideeën voor mij hebben :-)

Mocht je nog extra info nodig hebben, vraag gerust.
 
remcovdberg1986
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 augustus 2010
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bordspellen, comics, gaming gear en arduino

29 oktober 2013

Geeks"N Stuff lijkt me wat te ingewikkeld voor je URL. Als er een mogelijkheid tot misspelling of fouttypen bestaat zou ik het niet als URL nemen. Maar het kan toch een prima bedrijfsnaam zijn?

Waarom zou je shop niet Geeks N Stuff kunnen heten en je URL bijvoorbeeld gameshop.nl zijn. De URL gameshop.nl is makkelijk te spellen, goed te onthouden en zeer relevant aan je onderwerp dus zoekmachinevriendelijk.
http://www.onlineopmaat.nl - Dropshipment webshops en Online verkopen