Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
daisy85
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 maart 2014

Ook ik ben op zoek naar een naam

11 maart 2014

Ik ben op zoek naar een naam. Ik wil graag een webshop openen met producten die ik gepimpt heb,en die ook op aanvraag gepimpt kunnen worden. Dit kan van alles zijn: Babykleertjes,fotolijstjes,portomonnees. Noem maar op. Ik ben begonnen met babykleding en babyspulletjes. Maar wil het graag uitbreiden. En zo oude spulletjes nieuw leven in blazen. Maar het kunnen ook nieuw spulletjes zijn. Het pimpen doe ik met hotfix steentjes! Ook zou ik via deze webshop hotfix benodigdheden willen gaan verkopen.

Ik heb een aantal namen maar die zijn het toch niet helemaal,die namen zijn:
Blingaddict
Glitterlife
Blinglife
Dabling
Blingtastic
Sparkly

Wie o wie weet er een leuke pakkende naam voor mij??
 
daisy85
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 maart 2014

Re: Ook ik ben op zoek naar een naam

11 maart 2014

Niemand????

Of vinden jullie het gewoon een slecht idee??
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek naar een naam

11 maart 2014

Woorden als 'babykleertjes' en 'pimpen' en 'bling of dabling' komen erg spammerig en bijna datingsite of fout engels over. Niet zo'n beste associatie lijkt me.

Zou nog iets beter bedenken wat je precies gaat verkopen, voor je de juiste tone of voice kunt bedenken.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Ook ik ben op zoek naar een naam

11 maart 2014

hotfixdream.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Rick.
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 maart 2014

Re: Ook ik ben op zoek naar een naam

17 maart 2014

Waar wil je op gevonden worden? Zet dat voorin je naam, en je waarde van je pagina stijgt al een stuk! Hou dat dus in je achterhoofd.

VB:

Je wilt gevonden worden op baby kleertjes, dan doe je bijvoorbeeld babykleertjeszolder.nl of iets dergelijks.
 
Kenny020
Berichten: 59
Lid geworden op: 21 februari 2014
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek naar een naam

18 maart 2014

Phoe, dit is een lastige..

Misschien iets zoals;

http://www.re(-)designmystuff.nl(.com)
http://www.netalsnieuw.com (de .nl versie is al bezet zag ik)

Of zit ik nu heel vaag te denken, haha!
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires
 
Gebruikersavatar
Whutnut
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2014

Re: Ook ik ben op zoek naar een naam

22 maart 2014

Woorden als 'pimpen' en 'bling of dabling' komen erg spammerig en bijna datingsite of fout engels over. Niet zo'n beste associatie lijkt me.
True...en komt erg goedkoop over.

Brainstormen met jezelf is noodzakelijk; een wit blad openen en beginnen noteren wat in je opkomt, dan gaan elimineren of combineren en vervolgens aftoetsen in je omgeving.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht