Naam Kamer van Koophandel/Handelsregister inschrijving

1
Voor inschrijving bij de kamer van koophandel bij ik opzoek naar een overkoepelende naam die de lading dekt. De reden hiertoe is dat ik eventueel verwarring wil voorkomen bij het hebben van verschillende soorten eenmanszaken (één rechtspersoon). Ter voorbeeld, het zou opvallend zijn als een persoon het KvK nummer van een juristenkantoor opzoekt in het handelsregister om daar vervolgens in het eerste opzicht te zien dat er onder dat nummer een groenteboer is ingeschreven. Dat bij doorklikken zowel het juristenkantoor als de groenteboer verschijnen, staat daar verder in zekere zin los van.

In eerste instantie ga ik starten met een webwinkel in schoenen accessoires waar ik al een naam voor gevonden heb, maar wil mogelijk in de nabije toekomst een afsplitsing van de schoenen accessoires webwinkel maken en mij daarnaast gaan uitgeven voor freelance werkzaamheden. De nadruk ligt in beide gevallen op ''mogelijk'', gezien ik mij eerst ga storten op de webwinkel voor schoenen accessoires.

----

Wat ga je doen?
Webwinkel schoenen accessoires (+ mogelijk schoenen gerelateerde webshop) (+ mogelijk freelance werk).

Wat jouw sterke punten zijn. Ga je voor kwaliteit, service, prijs, luxe of juist goedkoop?
De nadruk ligt voor de overkoepelende werkzaamheden op premium (geprijsde) producten/diensten.

Wat voor gevoel, sfeer wil je uitdragen naar je klant?
Service gericht, breed aanbod en internationaal georiënteerd.

Aan wie verkoop je? (leeftijd/regio/lifestyle)
De doelgroep loopt uiteen, gezien de verschillende werkzaamheden. In het geval van de webwinkel voor schoenen accessoires (waar ik al een naam voor heb), gaat het om een doelgroep van man/vrouw tussen de 16 en 40 jaar met een voorliefde voor (exclusief) schoenen. Daarbij beschikken zij over een reltief groot budget voor schoeisel een aanverwante artikelen.

Wat voor namen van andere shops of bedrijven vind je mooi en waarom?
Een combinatie van de overkoepelende naam in combinatie met of bestaande uit (het mag zowel Nederland als, gedeeltelijk, Engelse naam zijn): Commerce, Online, Company, Stock, Now, Plus, Pro, Hub, Cloud, Lab(s), Express, Think, Daily, One, Studio, Time, Land, Space, Today, Corp, Global, Bay, Source, Planet, Base, Project, Connect, King, Nation, Office, Core, Doc, Fix, Sense, Interactive, Focus, Concept, Rocket en/of Galaxy.