op zoek naar goede website naam

1
Hallo!
Ik ga mijn eigen webwinkeltje beginnen. Ik ga er neusbontjes verkopen (voor paarden wat je op een halster/hoofdstel doet). Ik wil graag een engelse naam, die makkelijk over de tong rolt. Hopelijk kunnen jullie helpen.


alvast bedankt, swiljeweten.

Re: op zoek naar goede website naam

3
Ward schreef:
swiljeweten schreef:Ik ga er neusbontjes verkopen [...] Ik wil graag een engelse naam, die makkelijk over de tong rolt.
Wat is het Engelse woord voor neusbontjes?
Ik zelf kom zelf een beetje terecht als ik dat vertaal op iets als nose bonts ofzo. En dat vind ik zelf niet echt een mooie naam. Toch bedankt!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: op zoek naar goede website naam

8
Had er wel nog over lopen denken en denken. Ik heb nu een idee maar vind het achteraf toch niet echt een goede naam. Heb dus besloten nog verder te denken en op jullie antwoorden wachten.

Ps: sorry dat ik zo ongeduldig ben :D

Pps: de naam die ik eerst had was your horse like a boss

Re: op zoek naar goede website naam

9
swiljeweten schreef:Had er wel nog over lopen denken en denken. Ik heb nu een idee maar vind het achteraf toch niet echt een goede naam. Heb dus besloten nog verder te denken en op jullie antwoorden wachten.

Ps: sorry dat ik zo ongeduldig ben :D

Pps: de naam die ik eerst had was your horse like a boss

En ik besef me ook dat je een beetje de zoekterm erin moet zetten.

Re: op zoek naar goede website naam

10
Klopt, je zou iets met neusriem kunnen doen. Of gewoon neusbontjes, als die dingen zo heten.

Ik zou alleen voor Engels kiezen als je site Engelstalig is en je ook veel in Angelsaksische landen denkt te gaan verkopen. Anders heeft voor zoekwoorden Nederlands de voorkeur.
StoreCore.io

Re: op zoek naar goede website naam

11
Ward schreef:Klopt, je zou iets met neusriem kunnen doen. Of gewoon neusbontjes, als die dingen zo heten.

Ik zou alleen voor Engels kiezen als je site Engelstalig is en je ook veel in Angelsaksische landen denkt te gaan verkopen. Anders heeft voor zoekwoorden Nederlands de voorkeur.
Klopt, weet iemand nog iets?

Re: op zoek naar goede website naam

12
Ik zal nog even brainstormen. Even dingen opschrijven die direct in me op komen.

Neusbontjes.nl
pimpbontjes.nl
pimpneusbontjes.nl
-------------------------#
Pimpbontjes klinkt wel leuk. Maar zullen mensen weten dat het neusbontjes zijn? Pimpneusbontjes zal beter overkomen denk ik. En binnen zoek woorden passen. Bijvoorbeeld:
Je typt in neusbontjes
dan verschijnen er dus dingen met neusbontje erin.

Wat denken jullie?

Re: op zoek naar goede website naam

16
swiljeweten schreef:
PeterPastoor schreef:Pimpneusbontjes is te lang denk ik. Ik zou dan voor alleen neusbontjes.nl gaan. Of Pimpneusbontjes ook nemen maar door laten sturen naar neusbontjes.

Hoe bedoel je dat door laten sturen?
De domeinnaam neusbontjes.nl registreer je als domein + hosting n daarnaast registreer je de domeinnaam pimpneusbontjes.nl en die laat je verwijzen en dus doorsturen naar neusbontjes.nl.

Hoop dat je het snapt? :D

Maar ik denk dat ik de pimpversie niet eens zou registreren. :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!