Eens, maar "zwemmen in voordeel" is ook leuk!Ik vind sla je (zwem)slag wel grappig. Humor is belangrijk in een slogan
Goeie! Je kan met dit onderwerp (zwemmen) leuk uit de voeten op een CoolBlue manier!Eens, maar "zwemmen in voordeel" is ook leuk!Ik vind sla je (zwem)slag wel grappig. Humor is belangrijk in een slogan
Waarom maak je niet à la Coolblue - alles voor een glimlach verschillende variaties op een thema? Het kledingmaat-gedoe is een kleedhokje, de webmaster is een badmeester, de Help-functie zijn reddingsbandjes, de Algemene voorwaarden zijn het Zwembadreglement, enzovoort, enzovoort.
Kan vast veel mooier en beter als je er energie in steekt, maar het gaat om het idee.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Een mooi lijstje Jodi, dank je, echt leuk!Hoi!
Webshop ziet er sowieso goed uit. Zwemmen in voordeel is leuk. Misschien nog persoonlijker en korter: Zwem in voordeel.
Andere ideeën:
- Verdien geld als water.
Lager kun je niet duiken.
Van 'n laag bod naar 'n goed bad.
Prijzenslag.
Vrij zwemmen.
Is ook een sport.
Gediplomeerd in korting.
Ik ben in maart gestopt met mijn winkel (sportzaak) en ik had dus nog een aantal artikelen 'liggen". Daarom de Bazaar opgericht. Ook uit nieuwsgierigheid van; zou het werken? Wat dat betreft kan ik er nog niet echt iets over zeggen; ben pas een week of 7 los. Toch denk ik niet dat ik speciaal spullen in ga kopen voor de bazaar. Want uiteindelijk komt men toch voor zwembroeken.Ik had dezelfde slogan gekozen; vind het ook de leukste. Verder ziet de site er goed uit. Gewoon uit nieuwsgierigheid (niet als commentaar): waarom heb je ervoor gekozen om naast zwembroeken nog een paar andere spullen te verkopen? (De Bazaar, bedoel ik) Op basis waarvan kies je de producten die je daar verkoopt?
Eens. Ik zie webwinkels uit omzethonger wel eens branchevreemde producten voeren. De raarste was iemand die gespecialiseerd was in industriële schoonmaakmiddelen en er speelgoed naast ging verkopen, pontificaal in dezelfde B2B-webwinkel.Lijkt me een vreemde manier om toch nog wat extra producten te verkopen als het volledig buiten je categorie valt....
Mee eens!Eens. Ik zie webwinkels uit omzethonger wel eens branchevreemde producten voeren. De raarste was iemand die gespecialiseerd was in industriële schoonmaakmiddelen en er speelgoed naast ging verkopen, pontificaal in dezelfde B2B-webwinkel.Lijkt me een vreemde manier om toch nog wat extra producten te verkopen als het volledig buiten je categorie valt....
Niet doen. Je vervreemdt je bestaande klanten van je. Door alles voor iedereen te willen betekenen, beteken je niets meer voor niemand, om het maar eens krom samen te vatten.
Eens. Ik zie webwinkels uit omzethonger wel eens branchevreemde producten voeren. De raarste was iemand die gespecialiseerd was in industriële schoonmaakmiddelen en er speelgoed naast ging verkopen, pontificaal in dezelfde B2B-webwinkel.Lijkt me een vreemde manier om toch nog wat extra producten te verkopen als het volledig buiten je categorie valt....
Niet doen. Je vervreemdt je bestaande klanten van je. Door alles voor iedereen te willen betekenen, beteken je niets meer voor niemand, om het maar eens krom samen te vatten.