Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Boohoo
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 september 2015

Zwart/witte kinderkledinglijn. Maar geen naam?

10 september 2015

Lieve mensen,

Ik ben bezig om een kinderkledinglijn op te zetten. Ik lees hier echt heel veel goede tips, maar ik heb nu zelf ook jullie hulp nodig..
Mijn ontwerpen zijn al naar een technische tekenaar, dus het gaat stiekem al heel snel.

Het wordt denk ik ook langzaam tijd om mij te gaan inschrijven bij de kvk. Maar daarvoor heb ik een naam nodig! En ik heb serieus waar geen idee..

Klinkt helemaal niet creatief, maar een naam is zo belangrijk dat ik het wel echt goed en pakkend wil hebben.

Het worden zwart/witte kleding voor kinderen. Dat is ook waar ik om bekend moet gaan staan. En ik ben daarom ook opzoek naar een naam waar dit in duidelijk naar voren komt.

Wie o wie zou mij kunnen helpen?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Zwart/witte kinderkledinglijn. Maar geen naam?

10 september 2015

Niet zo bescheiden. :!:

Als je als ontwerper echt wat waard bent, signeer je je ontwerpen met je eigen naam.
Zo zouden mevrouw Marlies Dekkers, de heren Dolce & Gabbana, de familie Gucci, enzovoort, het ook doen.
 
Boohoo
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 september 2015

Re: Zwart/witte kinderkledinglijn. Maar geen naam?

10 september 2015

Niet zo bescheiden. :!:

Als je als ontwerper echt wat waard bent, signeer je je ontwerpen met je eigen naam.
Zo zouden mevrouw Marlies Dekkers, de heren Dolce & Gabbana, de familie Gucci, enzovoort, het ook doen.
Klopt inderdaad.. Maar is dat nog wel van 'deze tijd' ?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Zwart/witte kinderkledinglijn. Maar geen naam?

10 september 2015

Maar is dat nog wel van 'deze tijd' ?
Goede vraag. Mag ik die beantwoorden met een wedervraag?

Als je ontwerp van deze tijd is…
hoe zou jij het als de ontwerper dan noemen?


Ik heb stiekem zo'n vermoeden dat je eigenlijk zelf wel weet wat je moet doen, maar even wilt kijken hoe of wat. Niet twijfelen. Just do it.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Boohoo
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 september 2015

Re: Zwart/witte kinderkledinglijn. Maar geen naam?

10 september 2015

Maar is dat nog wel van 'deze tijd' ?
Goede vraag. Mag ik die beantwoorden met een wedervraag?

Als je ontwerp van deze tijd is…
hoe zou jij het als de ontwerper dan noemen?


Ik heb stiekem zo'n vermoeden dat je eigenlijk zelf wel weet wat je moet doen, maar even wilt kijken hoe of wat. Niet twijfelen. Just do it.
Heel scherp opgemerkt. Want volgens mij weet ik het inderdaad, maar ben ik bang dat het niet 'juist' is. En als ik social media (instagram) check, dan zie ik ook dat de naam al is gebruikt.. Door iemand die enorm weinig volgers heeft! Beetje jammer..
 
smartphone24
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 september 2015
Locatie: nieuwegein
Contacteer:

Re: Zwart/witte kinderkledinglijn. Maar geen naam?

19 september 2015

(Mijn eerste bericht)
Over je kvk inschrijving: Je hoeft niet per se de naam van je kledingmerk te gebruiken toch? Wellicht kan je bij je kvk inschrijving een soort overkoepelende bedrijfsnaam gebruiken. En dan je kledingmerk daar onder brengen. Ik heb er niet heel veel verstand van maar volgens mij is dat wel een optie. Ik heb me bijvoorbeeld ingeschreven onder ICT blabla maar de naam die de bezoekers zien is smartphone24..
http://www.smartphone24.nl Smartphone reviews, previews en tests
 
Gebruikersavatar
LittleGreeny
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 januari 2016
Contacteer:

Re: Zwart/witte kinderkledinglijn. Maar geen naam?

29 januari 2016

Over je kvk inschrijving: Je hoeft niet per se de naam van je kledingmerk te gebruiken toch? 
Klopt volgens mij! Maar je moet dan wel alle namen die je gebruikt registreren als handelsnamen (bij een eenmanszaak).
Eigenaar Little Greeny (speelgoed & babykleding) & Patipada (yogakleding & meditatiekussens)
 
J.J.
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 juli 2015

Re: Zwart/witte kinderkledinglijn. Maar geen naam?

21 februari 2016

Je kunt je inderdaad inschrijven bij de Kvk met een overkoepelende bedrijfsnaam. Vergeet niet dat je de bedrijfsnaam zelf altijd nog kunt veranderen. Dus als je echt een inschrijving nodig hebt zou ik het op deze manier doen. Succes!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht