Webwinkelnaam

1
Hallo,

Ik wil een webwinkel gaan starten die producten gaat verkopen om een spenenketting te maken.dus houten kralen,spenenclips en andere verwante producten die je daar voor nodig hebt.Nu ben ik opzoek naar een webwinkelnaan die ik daar voor kan gebruiken.

groetjes kelly

Re: Webwinkelnaam

3
Hallo,

Ik wil mijn webwinkel laag drempelig houden zodat iedereen kan komen kijken zonder dat je je eerst moet aan melden.de klant moet met een goed gevoel krijgen.Ik wil mijn richten op goeie communicatie met de klant je moet het van je klanten hebben.

ik zoek dus alleen nog een hele goeie naam die voor mijn webwinkel.

groetjes

Re: Webwinkelnaam

4
Vrij volgens whois.domaintools.nl

speenkettingenmaken .nl
speenkettingwebshop .nl
speenkettingwebwinkel .nl

Of allemaal, dan ben je lekker dominant in de markt :lol:
vr. gr. Bart en Ruby
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkelnaam

6
spenenkettingen.nl is vrij. Spenenketting.nl zou beter zijn, maar die staat nu doorgelinkt naar babyplaats.nl. Daar heb je dan qua Google in ieder geval geen last van. Je zou dus zonder al te veel moeite een nummer 1 positie moeten kunnen halen op "spenenkettingen" en "spenenketting"... het is natuurlijk de vraag of je zo'n naam wil... qua gratis verkeer is het wel aan te raden :)