Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
mari88
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 februari 2014
Contacteer:

Baby en kinderkleding winkel naam.. Help!

23 februari 2017

Hoi iedereen,

Ik ben opzoek naar een leuke naam voor mijn winkel die ik ga openen met baby en kinderkleding. Het gaat dan om kleding voor premature baby's tot kinderen van 12 jaar. De kleertjes worden hip en goedkoop. Ik vond bijvoorbeeld Eigenwijs wel leuk, maar dat is al een restaurant in Leiden dus dat wordt hem niet. Ik ben zelf namelijk eigenwijs haha en heel erg lief voor kindjes...
Ik vind het alleen super lastig om een naam te verzinnen. Ik heb al het een en ander op gezocht maar ik kom er niet uit.

Ik zou iets hips willen maar ook iets wat je onthoud...
Alle tips/namen zijn welkom!
 
Gebruikersavatar
Onlinebieb.nl
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 maart 2017

Re: Baby en kinderkleding winkel naam.. Help!

14 maart 2017

Hi Mari,

Leuk dat je op zoek bent naar een nieuwe naam voor je baby/kinder kleding winkel!

Het is zeker niet af te raden om een naam te kiezen die ook al gebruikt wordt door een (in deze) restaurant in Leiden.
De verschillen lijken me namelijk te groot. Wanneer iemand naar Eigenwijs gaat Googelen, zullen ze jouw webwinkel vinden en het restaurant bijvoorbeeld. 
Met welke reden zoekt iemand naar Eigenwijs? Waarschijnlijk omdat je zou al kennen en dus op zoek zijn naar kinderkleding. Wanneer het restaurant uit Leiden ineens tevoorschijn komt wordt hier zonder pardon overheen gelezen. Via Google vind ik trouwens wel wat meer resultaten met 'Eigenwijs' (https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=eigenwijs&*). 

Zo te zien ben je zelf erg te spreken over de naam Eigenwijs en past het goed bij je. Zodoende zal ik hier gewoon voor gaan als ik jou was!;) 

Mocht je toch verder willen zoeken naar een andere naam. Ik zal er hieronder een paar voor je uitfloepen;

hipsterkid.nl / www.hipsterkind.nl 
hipkind.nl
hippekleding.nl
hippekinderkleding.nl
hipkid.nl
hippykind.nl (hippy ipv happy)
hippykleding.nl
hippykiddy.nl
eigenwijskind.nl
eigenwijzebaby.nl
eigenwijzekleding.nl

(Ik heb de domeinnamen niet gecontroleerd op beschikbaarheid) 

Hoop dat je iets aan mijn reactie hebt! 

Gr Roy,
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht