Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Maax36
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 oktober 2019

Naam huisdier producten winkel

10 oktober 2019

Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje bezig met het opzetten van een webshop voor alles wat te maken heeft met huisdieren. Denk hierbij aan voeding, speeltjes, halsbanden, etc.

Ik heb het een tijdje uitgesteld omdat ik het nogal moeilijk vond, maar het is nu echt tijd om een naam te verzinnen.

Het liefst wil ik iets wat vriendelijk overkomt. Dierenvriend.nl kwam bijvoorbeeld gelijk in me op maar die was natuurlijk al bezet...
Het woord dier/dieren of huisdier/huisdieren zou ik er graag in willen hebben ivb seo, ik heb alleen geen idee wat ik er nog meer bij kan doen.
Hebben jullie enig idee voor een goede naam?
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Naam huisdier producten winkel

10 oktober 2019

huisdierenthuis 

eigenhuisdier
 
Dvisser
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 december 2019
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Naam huisdier producten winkel

05 december 2019

Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje bezig met het opzetten van een webshop voor alles wat te maken heeft met huisdieren. Denk hierbij aan voeding, speeltjes, halsbanden, etc.

Ik heb het een tijdje uitgesteld omdat ik het nogal moeilijk vond, maar het is nu echt tijd om een naam te verzinnen.

Het liefst wil ik iets wat vriendelijk overkomt. Dierenvriend.nl kwam bijvoorbeeld gelijk in me op maar die was natuurlijk al bezet...
Het woord dier/dieren of huisdier/huisdieren zou ik er graag in willen hebben ivb seo, ik heb alleen geen idee wat ik er nog meer bij kan doen.
Hebben jullie enig idee voor een goede naam?
Het woord 'huisdier' in je domeinnaam hebben goed voor SEO is een beetje achterhaalt. Coolblue of Bol zegt bijv. ook niks over de producten die ze aanbieden. Zorg dus voor een goede brandname.
 
CFO2020
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 december 2019

Re: Naam huisdier producten winkel

21 december 2019

wat ideeen die nog vrij zijn:

petsunited
huisdierenpaleis
petsfavorites
petmansion

Ik zou er vooral op letten dat de naam het juiste uit straalt. Als je luxe producten verkoopt misschien petmansion en heb je veel producten: huisdierenpaleis bijvoorbeeld.
Creatief gaat me wel goed af dus vraag maar raak.
(*❛‿❛)→charisfelice.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Beplatingswinkel
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 juni 2020
Contacteer:

Re: Naam huisdier producten winkel

17 juni 2020

Je product of dienst in de domeinnaam verwerken kan goed zijn voor je seo. Mocht je geen goede domeinnaam hiervoor vinden, zorg dan dat de pagina's een goede url structuur hebben. Zorg ook dat de content op de pagina's goed aansluit op wat je verkoopt. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht