Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Melissavm
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 juli 2020

Naam voor kinderwinkel

04 juli 2020

Hoi allemaal,

Ik begin een webshop met verschillende kinder spulletjes zoals speelgoed, knuffels en kamer accesoires. Ook maak ik zelf sieraden en kleertjes voor prematuren.

Alles rondom de webshop is geregeld en alles ligt klaar om de webshop online te zetten. Het enige probleem is dat alle namen die we bedenken al gebruikt worden..

Het liefst heb ik een simpele naam die iedereen snapt maar ook iets grappigs heeft.

Iemand misschien ideeën?
 
Melissavm
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 juli 2020

Re: Naam voor kinderwinkel

05 juli 2020

Nog even als toevoeging op mijn vraag.

Ik had zelf de volgende namen al bedacht alleen deze waren al bezet: kleine helden, tuttebel, kleine draakjes, kleine monsters, hippe juffies, ukkepuk, hippe kip...
 
Jottem15
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 augustus 2020

Re: Naam voor kinderwinkel

16 augustus 2020

Hi Melissa,

Goed dat je in ieder geval de tijd neemt om een naam te bedenken voor je webshop. Uit ervaring weet ik hoe belangrijk de naam in een later stadium voor branding kan zijn. Je wilt een korte en catchy naam beddenken die mensen bij blijft. Daar zul je later alleen maar profijt van hebben. Hier even in het kort wat naar mijn mening belangrijk is voor een goede webshop naam:

- Kort en catchy
- Verteld direct wat je doet/verkoopt
- De domeinnaam is vrij en het is niet noodzakelijk om speciale tekens in de domeinnaam te gebruiken zoals '-' (streepjes etc)

Misschien dat je met mijn inspiratie/voorbeelden wat nieuws kunt bedenken. Zelf ben ik ook wel voorstander van engelse vertalingen, die zijn vaak ook eerder beschikbaar.

Sneakerbaas.nl
Bamboebaas.nl
123plant.nl
littleones
Kleineukkies
minime
minibaviaantjes
 
CharlottevO
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 november 2020
Contacteer:

Re: Naam voor kinderwinkel

26 november 2020

Heb je al wat bedacht? Ik ben benieuwd wat er uit is gekomen.
Meer omzet tijdens Black Friday? Bekijk de mogelijkheden: https://www.blackfridaymegadeals.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Darkmatter
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 januari 2021

Re: Naam voor kinderwinkel

06 januari 2021

mijnkinderwinkel.nl?
 
Philou
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 januari 2021

Re: Naam voor kinderwinkel

29 januari 2021

Een naam verzinnen vind ik ook 1 van de moeilijkste dingen van een nieuwe onderneming. Vooral met internet, zal je vooral goed rekening mee moeten houden of je goed vindbaar bent en niet teveel al dezelfde naam hebben.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht