Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
marcel70
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 april 2011
Contacteer:

Wat vinden jullie van deze naam RISX.nl

04 mei 2011

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik begonnen met een webwinkel in gezelschapsspellen http://www.risx.nl/, ik heb de naam afgeleid van het bekende spel Risk. Ik hoor graag van jullie.

groet,

Marcel
 
tijn22
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 januari 2011
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van deze naam RISX.nl

04 mei 2011

Een erg leuk initiatief, maar persoonlijk zou ik graag wat meer verdieping in de site zien. Alleen een categorie 'spellen' met daaronder een tig pagina's met bordspellen is niet echt overzichtelijk te noemen. Waarom niet indelen op spelcategorie of op spel? Bijvoorbeeld Kolonisten kaartspel met daaronder alle uitbreidingen (ik zoek er nog een!). Zoekmogelijkheden zijn er niet.

De naam vind ik wel leuk bedacht, maar is wel een beetje een tongbreker.

Mooi trouwens de foto's bij de spellen waar je het spel 'in actie' op tafel kunt zien!
De grootste keuze in kant-en-klaar webdesign voor je Magento webwinkel. Zign.nl || Lees ook: Handleiding Magento
 
marcel70
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 april 2011
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van deze naam RISX.nl

04 mei 2011

Een erg leuk initiatief, maar persoonlijk zou ik graag wat meer verdieping in de site zien. Alleen een categorie 'spellen' met daaronder een tig pagina's met bordspellen is niet echt overzichtelijk te noemen. Waarom niet indelen op spelcategorie of op spel? Bijvoorbeeld Kolonisten kaartspel met daaronder alle uitbreidingen (ik zoek er nog een!). Zoekmogelijkheden zijn er niet.

De naam vind ik wel leuk bedacht, maar is wel een beetje een tongbreker.

Mooi trouwens de foto's bij de spellen waar je het spel 'in actie' op tafel kunt zien!

Bedankt tijn22,

Bedankt voor je feedback. De spellen ga ik nog onderverdelen. bedankt voor je tips en complimenten.

groet,

Marcel
 
etikettenprinten
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 april 2011

Re: Wat vinden jullie van deze naam RISX.nl

04 mei 2011

Leuke site, zal ik niet snel vergeten.

Het verbaast me dat de naam nog niet gebruikt is. Ik vind het een duidelijke, krachtige naam.

Tot de volgende Sinterklaas zou ik zeggen. :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
marcel70
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 april 2011
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van deze naam RISX.nl

04 mei 2011

bedankt voor de feedback heb al een en 't ander aangepast
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht