Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
christiaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 juni 2011
Contacteer:

Naam voor een iPad iPod en iPhone en bb webshop

07 juni 2011

Hallo,

Ik wil een webshop gaan beginnen in iPad iPod iPhone en bb spullen
Ik zit al tijdje te denk aan een naam maar ik geen goed naam verzinnen
Jullie nog een idee

Ik hoor het graag,
 
ftw
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 juni 2011
Contacteer:

Re: Naam voor een iPad iPod en iPhone en bb webshop

09 juni 2011

Hey,

Wat ik altijd heel erg belangrijk vind bij een naam is dat je ervoor zorgt dat je keywords in je naam verwerkt. Dit kan namelijk enorm helpen in je ranking bij google.
Mando a distancia para todo tipo de marcas ... http://www.mando-control.es
 
Ruudd
Berichten: 211
Lid geworden op: 13 januari 2011
Locatie: Omg. Utrecht
Contacteer:

Re: Naam voor een iPad iPod en iPhone en bb webshop

09 juni 2011

Sowieso geen Apple of wat dan ook gebruiken in je naam. Hiermee krijg je sowieso gezeur. Apple is hier namelijk erg strict op. Ipod - Ipad kan volgens mij wel..
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Naam voor een iPad iPod en iPhone en bb webshop

10 juni 2011

Sowieso geen Apple of wat dan ook gebruiken in je naam. Hiermee krijg je sowieso gezeur. Apple is hier namelijk erg strict op. Ipod - Ipad kan volgens mij wel..
Gebruik gewoon geen merknamen tenzij het écht toegevoegde waarde heeft. Bijvoorbeeld omdat je enkel en alleen dat merk verkoopt. Zo niet, dan nooit je handen aan branden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
CasePlace
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 augustus 2011
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Naam voor een iPad iPod en iPhone en bb webshop

12 oktober 2011

Je naam hoeft niet perse goede keywords te bevatten (bovendien erg lastig om daar nog een goede en beschikbare url voor te vinden..)

Het is naar mijn mening vooral belangrijk dat de naam makkelijk te onthouden is. Zeker als je van plan bent om reclame te gaan maken :)

Weet je zeker dat je niet andere producten wilt gaan verkopen. Er is veel concurrentie (en ja ik ben er ook eentje). I'm just saying..

succes!
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Naam voor een iPad iPod en iPhone en bb webshop

13 oktober 2011

Mijn ervaring
Maak/verzin een goede naam welke kort en krachtig is en probeer ook het aantal leestekens te beperken tot max 6/7 tekens.
Daarnaast probeer logische spelwijze aan te houden.

Hiermee voorkom je "hoe spel je dat ook al weer" en dan blijft de naam ook makkelijker hangen dan ikbeneenuitgebreidetelefoonwinkel.nl
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht