Re: Naam voor een online webwinkel in Ledverlichting

4
esther schreef:lediton

heb hem nog niet gecontroleerd of hij vrij is maar kwam direct in me op
"Led it on" is een woordspeling op "Get it on" en dat heeft in het Engels nogal een schuine betekenis... T-Rex zingt in het gelijknamige nummer niet voor niets "Take me".
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Naam voor een online webwinkel in Ledverlichting

5
Mwa, ik vind het wel goed gevonden:
LEDiton:
1) je kan LED lampen makkelijk aanlaten vanwege de hoge branduren en minder verbruik.
2) Let's get it on kan je ook zien als: maak de overstap naar LED verlichting, doe het.
3) Er zijn veel, heel veel, shops die LED doen. Als er ergens maar LED in de naam staat dan zal het wel voldoen...

Vind die naam niet eens zo slecht. Zit zelf in de verlichting maar ben nog niet echt fan van LED ;)

Re: Naam voor een online webwinkel in Ledverlichting

6
Ik heb een tijd gehandeld in led verlichting, ik heb eventueel de naam 'Ledenergie' nog voor je.

Samen met het domeinnaam ledenergie.nl

Ook heb ik een mooi logo erbij, mocht je hierin geïnteresseerd zijn komen wij er wel uit denk ik zo.

Ik hoor het graag.
NextBikeParts, webwinkel in Mountainbike en Mountainboard artikelen.