Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jopbertels
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 februari 2011

Wederom een naam nodig voor webwinkel in games

12 juli 2011

Na honderden invoeringen bij hostnet, heb ik nog steeds niet de geschikte naam gevonden voor mijn nieuwe games-webshop. Het betreft een webwinkel in games, gamers accesoires en game consoles. Heb nu vooral gezocht op domeinnamen. welk het woord game bevatten. Echter zijn er zoals verwacht bijna geen goede met dit erin meer te vinden. Dit heeft echter nog wel mijn voorkeur.

* Engels/ Nederlands (maakt niet uit)
* .nl domein moet nog vrij zijn

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het verzinnen van een goede webwinkelnaam.
Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Wederom een naam nodig voor webwinkel in games

12 juli 2011

gamedelivery.nl
samengamen.nl
getyourgame.nl
discountgame.nl
outletgames.nl (ook zonder s)
gameswinkeltje.nl (ook zonder s)


Veel zijn in .com ook vrij.
 
Pilotswear
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juni 2011

Re: Wederom een naam nodig voor webwinkel in games

13 juli 2011

Als je naar Webchamp.nl gaat dan hebben die een leuk tooltje, je voert Game in en krijgt allerlei domeinnamen die nog vrij zijn met Game erin. Nu zal de domeinnaam er niet meteen bij staan maar ik gebruik hem vaak als inspiratie en kom soms toch nog leuke domeinnamen tegen...

Daarna de domeinnaam bij je eigen vertrouwde host registreren.....
 
jopbertels
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 februari 2011

Re: Wederom een naam nodig voor webwinkel in games

13 juli 2011

dankjewel voor jullie reacties. Webchamp is een goede tip. Dankzij deze website inspiratie gekregen. De naam die ik nu heb is gamebeter.nl, vind het wel een mooie, en kijk rustig verder naar beteres.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht