Iemand goed in originele namen verzinnen?

1
Ik zoek een leuke naam voor mijn webwinkeltje in ondergoed voor plattelandsliefhebbers, hollands, lekker bekkend, kort, doeltreffend en toch een tikkeltje anders? Ik had wel een paar leuke maar die zijn bezet, bv retegoed, loeigoed. Bedankt alvast

Re: Iemand goed in originele namen verzinnen?

2
anna schreef:ondergoed voor plattelandsliefhebbers
Geweldig. ;-)

Uhm.. Ik ben niet de meest creatieve maar laat ik een poging wagen:
- Boerengoed.nl
- Vlaaienvangers.nl
- Farmlingerie.nl
- Buitengewoonondergoed.nl
- Buitenenondergoed.nl "Buiten en Onder Goed"
- Ondergoedgeregeld.nl
- Wollenondergoed.nl (met een mooi schaap als logo)
- Landgoedondergoed.nl
- Onderdeoveral.nl
- Laarzenenslips.nl

Ik blijf maar op dat woord ondergoed waarbij ik een link zoek met landgoed of boerenerf of iets.... Landgoedondergoed.nl blijft bij mij wel hangen eigenlijk. :-)

3
Bedankt ! Ondergoedgeregeld is ook een leuke!

Ja, moeilijk zoiets, en het succes valt of staat toch ook een beetje met de naam. Ik wil zo graag iets origineels, maar tis moeilijk.
Gisteren zag ik een tijdschrift het woord couture; ik denk hee
KOE ture, is dat wat? Maar dan is het misschien teveel KOE gericht, en dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling, of misschien koetuurenzo
Vind ik ook wel leuk, bijzondergoed vond ik ook leuk, maar die is bezet.
Of dan biezondergoed

4
biezondergoed.nl zou verwarrend kunnen zijn. Mensen typen dan toch snel die bijzondergoed.nl in.

....Boerzondergoed?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Misschien heb je inmiddels al lang een naam, maar ik vind koeture wel erg leuk, koetuurenzo zou ik dan weer niet doen, dan valt het woord couture te veel weg. Boerengoed en Onder de overall vind ik trouwens ook erg grappig.
En misschien deze nog:
Boer zoekt ondergoed
Hollandsgoed
Molens en Tulpen
De boeren klomp

Nou ja, misschien is het helemaal niet meer nodig, ben benieuwd welke naam het nog wordt of is geworden!
Bloemetjes en Bijtjes
www.bloemetjes-en-bijtjes.nl
Voor originele en betaalbare kraamcadeaus!