Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
msketel
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 december 2011

Naam webwinkel Sonja Kemp

03 december 2011

Goedendag. Ik heb een eigen website http://www.sonjakemp.nl waar ik mijn kunst en illustraties van boeken, merchandise en wenskaarten laat zien. Nu ben ik bezig met het opstarten van een eigen webshop waarin mijn schilderijen, de merchandise zoals bekers, t-shirts en tassen en nog meer leuke dingen met mijn illustraties te koop zullen zijn in 1 winkel. Nu had ik zelf gedacht om het gewoon simpel http://www.desonjakempwebshop.nl te noemen. De een vond het wel leuk de ander te simpel, het moest creatiever. Mijn angst is dat als ik een totaal andere naam ga verzinnen het ten eerste moeilijker te vinden is en de naam voorbij gaat aan de veelzijdigheid van mijn creativiteit. Bovendien denk ik dat het zo wel goed te vinden is op google. Een andere optie is misschien http://www.desonjakempboetiek.nl, maar daar krijg ik zelf meer een kleding associatie bij. Ik hoop hier op meningen en eventuele ideeen.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Naam webwinkel Sonja Kemp

03 december 2011

Als je jezelf beschouwt als "merk", of gewoon omdat je kopers vooral op de naam Sonja Kemp afgaan, zou ik de webwinkel onder je huidige site hangen, dus bijvoorbeeld www.sonjakemp.nl/webwinkel/ of www.sonjakemp.nl/shop/ gebruiken. Je verspreidt anders de aandacht van belangstellenden én zoekmachines te veel over twee verschillende websites. Houd het liever centraal: dit is Sonja Kemp, dit is mijn website en daarbij hoort deze webwinkel.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Naam webwinkel Sonja Kemp

03 december 2011

Ik zou het zeker op dezelfde website houden.
 
msketel
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 december 2011

Re: Naam webwinkel Sonja Kemp

03 december 2011

Als je jezelf beschouwt als "merk", of gewoon omdat je kopers vooral op de naam Sonja Kemp afgaan, zou ik de webwinkel onder je huidige site hangen, dus bijvoorbeeld www.sonjakemp.nl/webwinkel/ of www.sonjakemp.nl/shop/ gebruiken. Je verspreidt anders de aandacht van belangstellenden én zoekmachines te veel over twee verschillende websites. Houd het liever centraal: dit is Sonja Kemp, dit is mijn website en daarbij hoort deze webwinkel.
Ik snap de reden om de webshop op dezelfde website te houden. Maar ik heb er voor gekozen een webshop te huren zodat deze makkelijker te onderhouden en te maken is. Dus blijft nu de vraag, wat te doen met de naam. Ik beschouw Sonja Kemp inderdaad als merk dus is het daarom mijn idee om er desonjakempwebshop van te willen maken....
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Naam webwinkel Sonja Kemp

03 december 2011

Veel te lange naam, zou toch zeker "de" weglaten .
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Naam webwinkel Sonja Kemp

03 december 2011

Ik snap de reden om de webshop op dezelfde website te houden. Maar ik heb er voor gekozen een webshop te huren zodat deze makkelijker te onderhouden en te maken is. Dus blijft nu de vraag, wat te doen met de naam. Ik beschouw Sonja Kemp inderdaad als merk dus is het daarom mijn idee om er desonjakempwebshop van te willen maken....
Afhankelijk van hoe uitgebreid het huurcontract met de huurbaas is... Je zou dan www.sonjakemp.nl kunnen gebruiken voor de Nederlandstalige website en www.sonjakemp.com voor een meertalige en internationale webshop.
 
msketel
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 december 2011

Re: Naam webwinkel Sonja Kemp

04 december 2011

Ik ben er uit. Ik ga mijn bestaande url en inhoud overzetten naar de webwinkel en zo ben ik toch nog duidelijk te vinden en kan ik binnen mijn site een wbeshop plaatsen. Bedankt voor alle tips! Heb er veel aan gehad!!!
 
paulschout
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 december 2011

Re: Naam webwinkel Sonja Kemp

29 december 2011

Ik ben er uit. Ik ga mijn bestaande url en inhoud overzetten naar de webwinkel en zo ben ik toch nog duidelijk te vinden en kan ik binnen mijn site een wbeshop plaatsen. Bedankt voor alle tips! Heb er veel aan gehad!!!
Lijkt mij de beste optie!

Mvg,
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht