Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
scarlett1989
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 februari 2012

naam voor baby en kinderkleding

10 februari 2012

Hallo,

Mijn grootste droom was altijd al een winkel hebben, maar dit is niet haalbaar momenteel dus wou ik starten met een webwinkel.
Informatie gezocht maar dan komt het grootste probleem: Een naam!!

Ik wil baby en kinder kleding gaan verkopen. Voor zowel een meisje en jongen. Ik zoek een korte maar krachtige naam, mensen moeten de naam zich kunnen herinneren. Hebben jullie suggesties? Ik sta overal voor open. Graag niet te afgezaagd. Ik zoek echt iets aparts wat hopelijk een lange tijd mee kan gaan.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben inmiddels al een beetje hopeloos geworden

Groetjes Scarlett
 
rdanjel
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 september 2010

Re: naam voor baby en kinderkleding

14 maart 2012

Ik heb:
kinderkleding-shop.nl
kinder-kleding-online.nl
mijnbabyshop.nl
babyclothes.nl

Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel.
 
Zoektermen.nl
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 februari 2010
Contacteer:

Re: naam voor baby en kinderkleding

16 maart 2012

Je zoekt echt iets aparts, maar het is ook goed te kijken naar de vindbaarheid van zo'n webshop. Als je via Google gevonden wil worden, dan helpt het wel om iets van kinderkleding in de naam te hebben. Je hebt helaas niet het marketingbudget van Zalando...

Onbekend of de namen nog vrij zijn of beschermd, maar wat denk je van:
KimKinderkleding (of Kees of Kevin bijvoorbeeld)
Iets met Kindercollectie of Kindermode
Kleertjesvoormeneertjes
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers
 
Remco86
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 maart 2012
Locatie: Gilze
Contacteer:

Re: naam voor baby en kinderkleding

27 maart 2012

Beste Scarlett,

ik weet niet of je nog op zoek bent naar een leuke naam?

Wat dacht je bijvoorbeeld van:

Kidswear
Kidzwear
Kidscloth

Dit zijn een aantal varianten, maar je kunt er uiteraard nog veel meer op verzinnen.
Hopelijk heb je er wat aan.

GR Remco
http://www.BrabantseComputerShop.nl

Online sinds: 19-03-2012.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
scarlett1989
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 februari 2012

Re: naam voor baby en kinderkleding

14 september 2012

Ja ik ben nog steeds op zoek. Alleen heb ik gemerkt dat voor kinderkleding niet veel vraag is dus ik wil er een combinatie van maken. Heren,dames en kinderen. Ik zal hier nogmaals een vraag over stellen want ik kom niet veel verder met denken
 
DeVries
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 juli 2012

Re: naam voor baby en kinderkleding

15 september 2012

Niet veel vraag? Als er ergens veel vraag naar is is het kinderkleding, en naar babykleding helemaal, (hoog)zwangere vrouwen struinen het ganse wereld wijde web af om hun nesteldrang wat te stillen.

En juist omdat er zoveel vraag naar is, zijn er zo ontzettend veel shops die baby- en kinderkleding aanbieden, waardoor een graantje meepikken lastiger wordt.
 
scarlett1989
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 februari 2012

Re: naam voor baby en kinderkleding

20 september 2012

Ja dat is wel waar ja.
Maar ik dacht dat als ik het breder doe dat ik dan meer klanten aantrek.
Voor mannen is er helemaal haast niks te vinden wat betaalbaar is
 
martijn_foury
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 september 2012
Contacteer:

Re: naam voor baby en kinderkleding

20 september 2012

Ja dat is wel waar ja. Maar ik dacht dat als ik het breder doe dat ik dan meer klanten aantrek. Voor mannen is er helemaal haast niks te vinden wat betaalbaar is
Voor dat je een naam bedenkt kun je misschien beter eerst bedenken wat je precies wilt gaan verkopen.

Met een duidelijk idee van jouw doel markt en de producten die je wilt verkopen kun je gericht onderzoek gaan doen naar mogelijke leveranciers en concurrenten en kijken of de marges voor jou interessant zijn.

Belangrijk is natuurlijk ook hoe je je denkt te gaan onderscheiden, wat is jouw sterkste verkoop punt en hoe je je klanten wilt gaan bereiken.

Een goede unieke en aantrekkelijke naam komt vanzelf als je met het onderzoek naar je bedrijf bezig bent. Success!
http://foury.nl -- Foury – Mode en Geschenken voor jou
 
scarlett1989
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 februari 2012

Re: naam voor baby en kinderkleding

20 september 2012

Ja je heb helemaal gelijk.
Ik wil misschien iets te graag en iets te snel. Mijn streven is leuke betaalbare kleding. Aangezien ik een grote groep klanten wil aantrekken, wil ik ook een uitgebreid assortiment. Het viel mij vooral op sinds ik moeder ben van een zoon dat er maar weinig leuke jongenskleertjes te vinden zijn. Ook voor mijn man kan ik zelden leuke betaalbare kleding vinden. Maar aangezien ik een vrouw ben wil ook dames kleding gaan verkopen zodat ik eventueel voor mezelf ook dingen kan inkopen. Wij hebben geen dochter maar omdat ik het al zo breed wil gaan doen kan kleding voor meisjes ook niet ontbreken. Hier had ik al langer over nagedacht en door familie en vrienden heb ik de knoop doorgehakt en wil ik toch de stap gaan zetten om het breder aan te bieden.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht