Leuke merknaam voor turnkleding..

1
Hallo,

Ik heb een webshop en website waar mensen turnpakjes kunnen bestellen.
http://www.turnpakjeswebshop.nl en http://www.turnpakjes-op-maat.nl

De turnkleding wordt professioneel gemaakt in eigen atelier. Ook voor verenigingen.

Graag zou ik een eigen merknaam voor de turnpakjes willen. Labeltje in de pakjes met het merkje.

Wie heeft er een goed idee?

Heb er ook aan gedacht om er een prijsvraag op de site van te maken maar weet niet of dit een goed idee is??

Jolanda

Re: Leuke merknaam voor turnkleding..

4
rek&strek
vind hem eigenlijk wel echt goed :P , maar weet niet of ze dat in Nederland ook zeggen (ben Belg)
Is van toepassing op de sport en ook op het materiaal van de pakjes. en die "&" staat mooi op een logo/label. Lekker kort en krachtig!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Leuke merknaam voor turnkleding..

6
Dirkjan schreef:turnaround.nl
deze kwam ook direct in mij op!

Ik denk dat je met een lekkere brainstormsessie met een bekende van je er ook wel komt,maar er een prijsvraag van maken is ook een leuk idee.

Re: Leuke merknaam voor turnkleding..

9
Bedankt voor jullie ideeën.
Het is inderdaad de vraag of het woordje "turn" erin moet.
Als ik iets algemeens kies kan ik altijd nog uitbreiden met andere sportartikelen.

Zelf denk ik aan "Sportflex" , Fit&Flex . Of iets in die richting.

Het moet sportief klinken. ( flex van flexibel, lenig, rekbaar)

Wat vinden jullie van deze suggesties?

Re: Leuke merknaam voor turnkleding..

10
Jolanda schreef:Bedankt voor jullie ideeën.
Het is inderdaad de vraag of het woordje "turn" erin moet.
Als ik iets algemeens kies kan ik altijd nog uitbreiden met andere sportartikelen.

Zelf denk ik aan "Sportflex" , Fit&Flex . Of iets in die richting.

Het moet sportief klinken. ( flex van flexibel, lenig, rekbaar)

Wat vinden jullie van deze suggesties?
Dat klinkt al een stuk beter. Je kan bijvoorbeeld ook iets met 'stretch' doen? Ik zal er thuis in m'n appartement nog eens over nadenken. FlexFit of FitFlex aan elkaar is misschien nog wel beter.