Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
leske
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 maart 2012

wie weet er een leuke naam voor mijn website/shop

12 maart 2012

hallo,

ik krijg maar niet die pakkende naam voor mijn webshop.

ik verkoop er huidverzorgings producten, make up, tassen en en begeleid mensen met hun dieet(aankomen en afvallen).

iemand tips????????

site is af, wil hem zo snel mogelijk onine zetten.

groetjes
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: wie weet er een leuke naam voor mijn website/shop

12 maart 2012

Leske.nl
 
Zoektermen.nl
Berichten: 96
Lid geworden op: 01 februari 2010
Contacteer:

Re: wie weet er een leuke naam voor mijn website/shop

16 maart 2012

Dat komt op mij over als een vreemde combinatie. Het begeleiden met een dieet kan je wel vermelden als (link)partner of banner bijvoorbeeld.

Misschien een combinatie van je naam en je producten?
leske-huidverzorging.nl of een naam met gezichtsverzorging?
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers
 
buildandplay
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 maart 2012
Locatie: Zeewolde
Contacteer:

Re: wie weet er een leuke naam voor mijn website/shop

31 maart 2012

Ik zou een generieke naam nemen aangezien je zoveel verschillende dingen oppakt.

Dan vraag ik me gelijk af of het wel verstandig is om dit allemaal onder 1 site te plaatsen ik vind het wel uiteenlopende dingen. Of zie ik dit verkeerd?

Mvg,

T. Barbillion
Voordelige bouwspeelgoed voor uw kinderen? Build and Play de voordeligste in bouwstenen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Software webwinkel
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 maart 2012
Contacteer:

Re: wie weet er een leuke naam voor mijn website/shop

31 maart 2012

De tassen en begeleiding van mensen lijkt mij inderdaad een beetje vervaging van het aanbod. Het zal uiteraard allemaal wel matchen, maar verzorging en dieet matcht gewoon niet. Wat je eigenlijk had moeten doen is een tweetal websites opzetten waarbij je op de ene websites jou diensten aanbiedt aan de mensen en de andere URL was de webshop. Onderling linken is natuurlijk geen probleem.

Ik neem aan dat je al een bedrijfsnaam hebt. Probeer deze bedrijfsnaam ook terug te laten komen in de URL. Vooral in de regio moet je je naam verspreiden in het begin en dan gaan mensen dus zoeken op jou bedrijfsnaam als je jou kennen.
Webwinkel software - eenvoudig en GRATIS
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht