naam voor tuinmeubelen shop

1
Hoi allemaal,
de vorige keer hebben jullie mij ook goed geholpen met mijn naam voor mijn zonweringshop wegzon.nl. vandaar dat ik mij weer tot jullie richt, naast zonwering is het ook leuk om dingen te verkopen waarvoor je wel in de zon gaat zitten.
Is er iemand die een goede naam kan bedenken voor een tuinmeubelshop? ik hoor graag alle suggesties!

alvast bedankt Peter van Duijn

Re: naam voor tuinmeubelen shop

2
meubelindezon.nl?

Zegt direct dat het voor buiten is, meubelen en voor welke periode. Daarnaast is het ook een mooie naam die ook weer direct te linken is naar jouw andere website. Ik zou dan 'zon' als hoofdnaam gebruiken voor overige websites die je misschien wilt lanceren. Vind ik zelf ook wel professioneel overkomen als je ook diep hebt nagedacht over de naamgeving van de website en dat het ook weer linkt naar andere bedrijfsactiviteiten.
Webwinkel software - eenvoudig en GRATIS
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.