Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
EDU-UH
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 oktober 2011

Naam voor edelstenen webwinkel

10 mei 2012

Hoi allemaal,

Ik krijg een beetje een 'Lotto Weekend Miljonairs'-gevoel, maar ik wil ook graag jullie als hulplijn inschakelen. :wink:

Na mijn afstuderen, over 1,5 maand, wil ik beginnen met het ontwikkelen van mijn webwinkel welke is gericht op - je raadt het al - ruwe edelstenen en sieraden gemaakt van edelstenen. Ook wil ik graag een eigen edelstenen sieradenlijn ontwikkelen waarmee ik op beurzen zoals: De Huishoud Beurs, Libelle Zomerweek en Margriet Winterfair sta. Lijkt mij allemaal erg leuk en ik heb er daarom veel zin in. Kan hier ook mijn fotografie- en videomontagehobby in kwijt, dus dat is helemaal super!:D

Maargoed, ik begin dus met de webwinkel, maar kan - buiten de reeds geregistreerde namen - geen leuke bedenken. Het liefste wil ik wel iets met edelstenen erin, maar alle leuke synoniemen van 'winkel' zijn al bezet.

Weten jullie misschien iets leuks? 8)

Alvast bedankt en groetjes,

Eduard
 
Ramonp
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2012

Re: Naam voor edelstenen webwinkel

15 mei 2012

Hallo,

Wat dacht je van; Schattenvandeaarde.nl of Schattenvandeaardewinkel?

Schatten van de aarde bedoel ik dus mee dat het schatten zijn van de aarde.

Dit is vrij breed, je kunt meerdere producten verstaan onder schattenvandeaarde.

Succes!
 
jonker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 januari 2012
Contacteer:

Re: Naam voor edelstenen webwinkel

15 mei 2012

steentje.nl staat te koop
http://www.bagandtasch.nl
linkpartner worden of kunnen wij wat voor elkaar betekenen in de tassen branche.
Neem eens contact met me op.
 
JeKaY
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 juli 2011
Contacteer:

Re: Naam voor edelstenen webwinkel

15 mei 2012

Ik zou gaan voor http://www.steengoed.nl maar die is helaas al bezet.
Eventueel edelrijk.nl is wel een optie die nog beschikbaar is.

Succes met je keuze maken.
Online kaarsen via http://www.kaarswinkel.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
CeesRoest
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2012
Locatie: Aalsmeer
Contacteer:

Re: Naam voor edelstenen webwinkel

18 mei 2012

Namen verzinnen is altijd lastig, je kunt kiezen voor edelstenenensieraden.nl opzich ook goed voor de zoekmachines!

Of 'jouw-edele-stenen.nl' ;-)
http://www.denederlandsekredietmaatschappij.nl (lenen zonder advies en zonder afsluitkosten)
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Naam voor edelstenen webwinkel

19 juni 2012

Ik vind hem wel leuk, maar zou die laatste toch maar niet doen, haha.

Zo, dat zijn plannen. Heb je toevallig enig idee wat dat kost, op zo'n grote fair staan?
 
Yamma
Berichten: 54
Lid geworden op: 24 november 2011

Re: Naam voor edelstenen webwinkel

26 juni 2012

ik heb de grote fout gemaakt om iets nederlands te kiezen, terwijl ik 80% klanten uit het buitenland heb.
Misschien iets met "gem"? Maar je bent niet de eerste die iets doet met edelstenen: wat gaat jou onderscheiden van de anderen? Misschien levert dat nog ideeën op.

Enerzijds is er wat te zeggen voor een hele generieke url à la "edelstenenshop", maar anderzijds doen ook unieke, aparte (maar korte) namen het soms goed.
 
globing
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 juli 2012

Re: Naam voor edelstenen webwinkel

11 juli 2012

wat dacht je van edelste.nl

is nog vrij..:)
 
EDU-UH
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 oktober 2011

Re: Naam voor edelstenen webwinkel

15 juli 2012

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie fijne reacties!
De kosten voor het staan op een beurs zijn, als ik het goed heb, gemiddeld 1700 euro voor de kleinste stand. Verspreid door 6/7 dagen moeten deze wel terug te verdienen zijn.

Inmiddels heb ik, zo wispelturig als ik ben, weer een ander idee. :-)
Daarvoor maak ik even een nieuw topic aan.

Nogmaals bedankt voor alle ideeën!

Groetjes, Eduard
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht