Op zoek naar verzamelnaam

1
Ik ben op zoek naar een verzamelnaam voor boeken, dvd's en films om mogelijk te gebruiken in een naam voor mijn nieuwe webwinkel. Maar dit is lastiger dan ik dacht. Heeft iemand mischien een woord of idee wat ik in de naam kan gebruiken?

Re: Op zoek naar verzamelnaam

2
poeh daar heb je een redelijk moeilijke categorie.. in dit soort gevallen is een catchy naam meer van toepassing. daarnaast moet je het vooral gooien op SEO

hier wat ideetjes:
luisterenlezenzien.nl
luisterenlezenzien.nl
lulezi.nl (eerste 2 letters van alles)

alles is nog vrij.. ;)

Re: Op zoek naar verzamelnaam

4
globing schreef:poeh daar heb je een redelijk moeilijke categorie.. in dit soort gevallen is een catchy naam meer van toepassing. daarnaast moet je het vooral gooien op SEO

hier wat ideetjes:
luisterenlezenzien.nl
luisterenlezenzien.nl
lulezi.nl (eerste 2 letters van alles)

alles is nog vrij.. ;)
Dirkjan schreef:Vrijetijdsbesteding? Het Engelse Leisure bekt wat beter (vind ik persoonlijk). Iets als Leisureshopping.nl. Couchtime.nl of bankzitter.nl (lezen doe je op een comfortabele bank?) sportandleisure.nl als je het met spelletjes wilt uitbreiden.
Bedankt, goede tips Globing en Dirkjan
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.