Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: moeilijk een naam vezinnen

7
Instinct schreef:Daar kun je uiteraard voor kiezen, maar je kunt er ook voor kiezen om gewoon een niet bestaand woord als naam te kiezen. Kijk bijvoorbeeld naar Google, Yahoo etc.
Ja maar als mensen dan kinderpartijtjes googelen, dan komt mijn site niet naar boven denk ik?
Met vriendelijke groet Marie-Anne

Re: moeilijk een naam vezinnen

8
het kado paleis schreef:
Instinct schreef:Daar kun je uiteraard voor kiezen, maar je kunt er ook voor kiezen om gewoon een niet bestaand woord als naam te kiezen. Kijk bijvoorbeeld naar Google, Yahoo etc.
Ja maar als mensen dan kinderpartijtjes googelen, dan komt mijn site niet naar boven denk ik?
Je zult wellicht iets meer aan SEO moeten doen, maar je zult dan waarschijnlijk wel meer direct verkeer hebben.

Re: moeilijk een naam vezinnen

9
het kado paleis schreef:
Instinct schreef:Daar kun je uiteraard voor kiezen, maar je kunt er ook voor kiezen om gewoon een niet bestaand woord als naam te kiezen. Kijk bijvoorbeeld naar Google, Yahoo etc.
Ja maar als mensen dan kinderpartijtjes googelen, dan komt mijn site niet naar boven denk ik?
En toch staat deze site eerste:
http://www.wegmetdekids.nl/Zoekresultaa ... jtjes.html

Gewoon een categorie kinderpartijtjes aanmaken bijv.