Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jojo82
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 juli 2009

Webwinkel naam

18 mei 2010

Ik wil graag een webwinkel beginnen voor zelfgemaakte spullen. Ik kom alleen niet op een leuke naam!!!

Wie wil helpen?

bedankt
groet jojo
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

18 mei 2010

Dat is lastig, he!
Ik heb er al wel één, die had ik vlot verzonnen.

Wat ik heb gedaan: met een vriendin samen op chat zitten (dus elkaar niet zien of horen). Ik heb een paar trefwoorden gegeven die de handel die ik heb vertegenwoordigen en ik ben vrij gaan associëren. Niets was te gek.
Ik kwam toen steeds meer bij wat ik écht als mijn usp zie en daaruit kwam mijn naam.
 
HansBusiness
Berichten: 52
Lid geworden op: 11 mei 2010
Contacteer:

Re: Webwinkel naam

18 mei 2010

Ik wil graag een webwinkel beginnen voor zelfgemaakte spullen. Ik kom alleen niet op een leuke naam!!!

Wie wil helpen?

bedankt
groet jojo
Ik wil graag met je meedenken.

Wat voor zelfgemaakte producten verkoop je?
Moet het een Nederlandse naam zijn of een Engelse of maakt dat niets uit?

Wat dacht je van "nu kopen"?
Was de naam van mijn webwinkel die ik jaren geleden had aangevraagd. Toen zat ik nog in de experimentale fase. Wat genânt hè? Mijn webwinkel heette echt "nu kopen". Heb nooit wat verkocht, jammer.... :lol:
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.
 
jojo82
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 juli 2009

18 mei 2010

dankje Mieke, wat is jouw naam en wat ga je verkopen? Heb je toevallig msn?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
jojo82
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 juli 2009

18 mei 2010

hallo Hans,

Het worden zelfgemaakte kleding, keramiek, 2de handsspul opkopen en opknappen enz. Gewoon heel leuk en gaaf!!!

Ik heb al wel een aantal namen, maar domeinnaam is nog niet bezet en om dat zo te houden is het handig ff stil te houden!? Of niet...?

:roll:
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

18 mei 2010

Doe ik ook, hoor. :P
 
jojo82
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 juli 2009

18 mei 2010

hihihi....

:D
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

18 mei 2010

dankje Mieke, wat is jouw naam en wat ga je verkopen? Heb je toevallig msn?
Oh, deze reactie heb ik gemist. Sorry.
Ik wil dat nu nog niet kwijt, alhoewel ik niet persé denk dat iemand mijn idee zal kapen. Maar toch...
En nee, MSN doet het hier niet. Ik heb geen zin om uit te zoeken waarom, maar ik word er steeds weer uitgegooid. Skype heb ik wel. :)
 
jojo82
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 juli 2009

18 mei 2010

wat is je skype adres?
 
HansBusiness
Berichten: 52
Lid geworden op: 11 mei 2010
Contacteer:

18 mei 2010

hallo Hans,

Het worden zelfgemaakte kleding, keramiek, 2de handsspul opkopen en opknappen enz. Gewoon heel leuk en gaaf!!!

Ik heb al wel een aantal namen, maar domeinnaam is nog niet bezet en om dat zo te houden is het handig ff stil te houden!? Of niet...?

:roll:
Voor de zekerheid kan je het beter stil houden. Je loopt het risico dat het domein wordt weggekaapt als je hem hier op het webwinkel forum plaatst (of op welk forum/blog dan ook).

Hier een aantal suggesties:
- Goods For You
- Your Perfect Clothes
- Mijn 2e Hands Spul

voordat ik verder ga met het bedenken van namen wil ik je een tip geven. Je bent van plan om meerdere spullen in één webwinkel te verkopen. Je zou beter voor een algemene naam kunnen gaan want een naam met kleding er in (en ook in de domeinnaam) is geen naam wat potentiële klanten aantrekt voor je keramiek en 2de hands spul. Ik zou gaan voor .... ik weet het eigenlijk niet. Misschien een woordje opzoeken in een andere taal en dat gebruiken: "Mosaics"?
[url=http://bit.ly/webwinkelstarten]Webwinkels tegen de allerscherpste tarieven[/url] NB: Ik ben zelf niet werkzaam bij ShopTrader of in welk verband dan ook betrokken bij deze onderneming. Dit betreft enkel een doorverwijzing naar ShopTrader's website.
 
A. Loomans
Berichten: 190
Lid geworden op: 21 maart 2010
Contacteer:

19 mei 2010

Als je een goede naam in gedachte hebt en het domein is nog vrij zou ik hem toch gauw registreren. Zelfs als je een paar goede potentiële namen hebt is het goed te doen, voor die paar tientjes kun je het risico niet lopen dat die goede naam aan je neus voorbij gaat.

Mocht je later bij een ander bedrijf je hosting of webwinkelpakket afnemen dan kun je eenvoudig de naam verhuizen naar die partij. En mocht je later toch besluiten de geregistreerde namen niet te gebruiken dan kun je ze altijd nog opzeggen :-)
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht