Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Universal Voice
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 oktober 2017

Wie kan mijn webwinkel bouwen?

30 oktober 2017

Ik zoek iemand die mijn webwinkel kan bouwen.
Via mijnwebwinkel zodat ik integratie met mijn exact boekhoudpakker heb. Ik verkoop maar 10 producten ongeveer dus dat is niet zo lastig. Maar de lat out moet Oo mijn bestaande website aansluiten. Heb spoedig dit nodig. Wie kan me hier snel mee helpen ?
Graag n reactie
Dank
Groet
Alberto
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Wie kan mijn webwinkel bouwen?

01 november 2017

Hallo Alberto

Wij kunnen jou webshop voor je bouwen:
Zou je contact met ons op kunnen nemen op info@wallgrind.nl
Wallgrind Solutions
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
brittekoppel
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 november 2017

Re: Wie kan mijn webwinkel bouwen?

02 november 2017

Hoi Alberto, 

Als je nog iemand zoekt die je kan helpen met je webshop, kun je mij ook benaderen! Stuur maar een mailtje naar britte@koppelsmedia.nl bij interesse :)

Met vriendelijke groet, 

Britte Koppel
 
virevo
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 april 2012
Contacteer:

Re: Wie kan mijn webwinkel bouwen?

05 november 2017

Overweeg even goed de voor en nadelen van een webwinkel bij mijnwebwinkel, een exact koppeling is ook mogelijk met een wordpress website hier zijn kant en klare oplossingen voor. Je bent dan een stuk vrijer in je ontwerp, optimalisatie, verhuizen etc.. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
vx680
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 februari 2018
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wie kan mijn webwinkel bouwen?

05 februari 2018

Ik zou voor een wordpress website gaan. Afhankelijk van je wensen.
Ik dit geval kan je hem zelf bijhouden en het vaak niet echt maandelijkse kosten.
 
Gebruikersavatar
Jordib
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 juni 2012

Re: Wie kan mijn webwinkel bouwen?

21 maart 2018

De verschillende webshop systemen zijn tegenwoordig gemakkelijk op te zetten zonder veel technische kennis. Het gene wat een webwinkel uniek maakt tov andere webwinkels is hoe deze eruit ziet. Ik wil je graag helpen met het realiseren van Home sliders, Frontpage afbeeldingen die je webwinkel direct een professionele uitstraling zullen geven. Dat is immers het eerste wat bezoekers zien. Nu hebben we een unieke actie waar je maar 30 euro betaald voor een volledig opmaat gemaakte banner/header/slider met 100% tevredenheidsgarantie. Zo kun je voor een lage prijs je nieuwe webwinkel volledig naar je eigen hand zetten.

Zie de URL in mijn handtekening onderaan dit berichtje.
Tijdelijk actie voor webwinkeleigenaren: Webshop banner laten maken voor slechts 30 euro met 100% tevredenheidsgarantie. Referentiewerk Aanstekerwebshop
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht