Re: Wie kan een eigen webshop maken of mij hierbij helpen ??

3
Ik ga pas starten met een webshop dus wil het zo veel mogelijk "goedkoop" in de kosten houden ;)
Het probleem is om het begin te maken. Ik zie vanalles wel op jimbo, maar het is lastig om het op te zetten in je eentje als je er geen verstand van hebt. Wil natuurlijk wel dat het er professioneel uitziet en overzichtelijk is.

Re: Wie kan een eigen webshop maken of mij hierbij helpen ??

4
Ik ga pas starten met een webshop dus wil het zo veel mogelijk "goedkoop" in de kosten houden
Ik denk dat een webwinkel onder licentie of een pre-paid webshop dan de beste keuze is.

Je kan veel informatie vinden op dit forum.

Elke webshop aanbieder heeft wel een gratis probeerversie, ook wij. Ze zijn (bijna) allemaal gebruiksvriendelijk zodat je zonder technische kennis kan starten.

Experimenteer met enkele en kijk welke het best aan je wensen voldoet.
EasyWebshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wie kan een eigen webshop maken of mij hierbij helpen ??

7
Als die kleine dingen al te veel moeite zijn, dan moet je jezelf misschien afvragen of je wel een webwinkel moet beginnen en het niet bij bv. marktplaats advertenties wil houden..

Verder zou je eens kunnen kijken op http://www.gratiswebshopbeginnen.nl waar je eenvoudig een webwinkel kan starten en zij voor tamelijk lage bedragen al een layout voor je instellen (paar tientjes).
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.