met welk programma maak je een banner?

1
Sinds kort ben ik gestart met een eigen webshop. Hiervoor wil ik leren om zelf banners te maken. Ik weet ondertussen hoe je de juiste foto's hiervoor moet vinden, maar nu zou ik het ook graag zelf willen maken.
Dus dat je een achtergrond kiest, bijvoorbeeld gestreept. En dat je op de achtergrond je artikelen en je logo plaatst. Ik heb al diverse programma s geprobeerd, maar ik kom er niet wijs uit.
Wie wil mij hiermee verder helpen?

Re: met welk programma maak je een banner?

4
Beginnersprogramma bestaat niet. Gratis erg krachtig alternatief wel. Namelijk GIMP. Voor zover mij bekend kan Photoshop niets, wat GIMP niet kan. Het werkt alleen allemaal even anders. Daarom is het als je in beiden geen ervaring hebt juist een goed plan om met GIMP te starten. Scheelt je een hoop kosten.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: met welk programma maak je een banner?

8
maar dan denk ik bij mijzelf dat het beter is om geen banner te hebben dan een zelfgemaakt prutsgeval
tja en iemand die net begint en Photoshop of GIMP gebruikt heeft meteen een mooie professionele banner? Dream on.