Opgelicht

1
Beste forumleden,

Ik heb een magento webshop. In december dacht ik eindelijk een bedrijf gevonden te hebben die mij ondersteuning kan geven met alles wat er bij komt kijken zoals seo enz.
Helaas ben ik te laat geweest met reviews lezen, ik ben opgelicht. De contract is ontbonden, maar nu word mijn toegang tot magento geblokkeerd.
Omdat het vandaag zondag is kan ik geen andere bedrijf vragen mij te helpen.
Wie kan mij helpen? Stuur mij aub een berichtje.
Ik zal later ook bekend maken om welke bedrijf het gaat.

Groetjes

Re: Opgelicht

3
mlc schreef:Omdat het vandaag zondag is kan ik geen andere bedrijf vragen mij te helpen.
Als je professionele hulp zoekt, zou ik op maandag een Magento-professional bellen. 
Het probleem is vast ook niet vandaag ineens uit de lucht komen vallen.
StoreCore.io

Re: Opgelicht

4
Nee ik weet niet of ik toegang tot de database heb.
Ik heb vrijdag laat in de middag contact gehad met een professionele bedrijf,  Brancom, er is een backup gemaakt en morgen kunnen ze me verder helpen denk ik.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Opgelicht

5
Als ze een backup hebben gemaakt dan kunnen zij er bij en is er behalve de stress en ws het geld wat je kwijt bent niet zoveel aan de hand!!! Ik zou me voor nu niet teveel zorgen maken en morgen gewoon ff overleggen met Brancom. Zij zullen vast zorgen voor toegang en daarna zorgen voor het wijzigen van bestaande wachtwoorden, accounts etc zodat anderen (zoals het vorige bedrijf) je niet meer in de weg kunnen zitten.
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.

Re: Opgelicht

6
Beste leden,

Bedankt voor de reacties!
Gelukkig heeft Brancom alles geregeld en staat alles veilig!
Ik wil wel jullie waarschuwen voor Strategaweb die mij hebben opgelicht.
Voortaan zal ik ook eerst goed onderzoek doen voordat ik met iemand in zee ga.

Groetjes