affilate webdesigner gezocht

1
Hi allen!

Ik loop al een tijdje met een idee wat ik erg graag wil uitvoeren. Ik wil een affilate website bouwen gericht op de doelgroep vrouwen (uitleg kan later uitgebreid). Heb meerdere malen geprobeerd om zelf met Wordpress aan de slag te gaan maar het gaat me niet echt lukken. Daarom zoek ik iemand die alles tot in de puntjes kan verzorgen voor mij zodat ik erna alles zelf kan oppakken en producten kan aanvullen.

Ik ben dus op zoek naar iemand: die goed is met affilate/ecommerce in wordpress, heel goed is met design want vind dit erg belangrijk en iemand die mij ook wat zaken kan leren zodat ik zodra de website online is ik producten kan aanvullen en andere zaken ook.

Natuurlijk in ruil voor een vergoeding maar dat moeten we naderhand bespreken. 

Ik hoor erg graag van jullie!!

mailen graag op: mickeyodenthal1@gmail.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: affilate webdesigner gezocht

6
Deluxe-Entertainment schreef:Ik heb je via de mail benaderd met wat vragen.
Hoi Dennis, ik zie dat je in andere topics ook reageert met dat je mailtjes hebt gestuurd. Het hele concept van een forum is juist dat de vragen (en antwoorden) op het forum komen te staan zodat ook andere mensen dit kunnen lezen. Zou je de mailtjes dus een beetje beperkt willen houden?
Nu op mijn weblogs:

Re: affilate webdesigner gezocht

7
Dirkjan schreef:
Deluxe-Entertainment schreef:Ik heb je via de mail benaderd met wat vragen.
Hoi Dennis, ik zie dat je in andere topics ook reageert met dat je mailtjes hebt gestuurd. Het hele concept van een forum is juist dat de vragen (en antwoorden) op het forum komen te staan zodat ook andere mensen dit kunnen lezen. Zou je de mailtjes dus een beetje beperkt willen houden?
*Kuch* En het topic is 3 maanden oud ;) *Kuch*
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!